ساعت گیربکس چیست و چه کار می کند؟

در گیربکس اتوماتیک خودرو با استفاده از سیستم آنالیز نیرو خود، مقدار نیروی لازم برای چرخ‌ها را تشخیص می‌دهد و با استفاده از مبدل گشتاور سر گیربکس مقدار نیرویی که به سیستم گیربکس وارد می‌شود را کنترل می‌کند و دیگر نیازی نیست که شما مقدار نیروی منتقل شده را کنترل کنید.

ساعت گیربکس

کنترل والف یا همان ساعت گیربکس، محلی است که تمام کانال‌های روغن گیربکس در آن قرار دارد. در این قسمت سوپاپ‌ ها با استفاده از فشار فنر‌ ها یا فشار روتی، تغییر مکان می‌دهند که نتیجه این تغییر مکان، تغییر جهت و فشار روغن گیربکس است که باعث کنترل توربین‌ها و سرو‌ها و در نتیجه ضریب دنده در گیربکس می‌شود.

در واقع کنترل والف محلی است برای کنترل مقدار ضریب دنده، به همین دلیل می‌توان گفت مهمترین قسمت یک گیربگس اتوماتیک کنترل والف آن است.

تنظیم ساعت گیربکس

به دلیل استحکاک بوجود آمده در شیار‌ها و تونل‌های کنترل والف در اثر جا به جایی سوپاپ‌ها، پس مدتی انتقال روغن موتور به خوبی انجام نمی‌پذیرد، در این صورت شما نیاز به ساعت کردن گیربکس و یا همان تنظیم کنترل ولف گیربکس اتومبیل خود دارید، برای این امر می‌توانید از متخصصین و تعمیرکاران حرفه‌ای گیربکس کار بهرمند شوید.

فقط کافی است با مجموعه gearboxcar تماس حاصل فرمایید تا در کمترین زمان ممکن یک تیم حرفه‌ای برای شما ارسال شود و تمام سرویس‌ها از جمله ساعت کردن گیربکس اتومبیلتان توسط این تیم حرفه‌ای و متخصص انجام شود.

ساعت گیربکس

 

شما می توانید جهت تعمیر، سرویس و عیب یابی خودرو در زمینه های توربین، گیربکس، موتور و … به مجموعه گیربکس کار مراجعه نموده و با آسودگی خاطر مشکل خودرو خود را حل کنید.

کلیه قطعات این مجموعه با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش تقدیم شما کاربران گرامی می گردد.

شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵09128390325

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره 1 غرب تهران

تعمیرگاه شماره 2 شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس