مزایا و معایب پژو 207

مزایا و معایب پژو 207

مزایا و معایب پژو 207

محصولات شرکت پژو فرانسه همواره از محبوبیت بالایی در بازارهای ایرانی و همچنین جهانی برخوردار است، این موضوع از میزان خرید و فروش اتومبیل این کمپانی در بسیاری از بازارهای داخلی ایران مشهودِ از بین تمامی خودروهای این شرکت پژو 207 به دلیل داشتن طراحی جذاب و جوان  پسند در کنار امکاناتش و قابل قبول خود جز اتومبیل‌هایی که از همان بدو ورود خود محبوبیت بسیاری را به خود اختصاص داده در ادامه این مطلب”مزایا و معایب پژو 207” قصد داریم به معایب و مزایای این خودرو بپردازیم پس با ما همراه باشید. (گیربکس کار ایرانیان)

مزایا پژو 207

نظر فنی

مزای پژو دویست و هفت موتور قدرتمند موتور به کار رفته در دویست و هفت نوع یوفادر بخش فنی کاپوت این خودرو قرار گرفته موتور تیبیال موتورهای محبوب که در صنعت خودروسازی از جمله خودروسازی ایران به وفور استفاده میشه به کارگیری این موتور برای دویست و هفت سبب شده تا توان تولید صد و پنج ابوبکردر و صد و چهل و دو نیوتونمترنیوت این موتور در مقایسه با قیمت خود در دسته‌بندی موتورهای کم مصرف و چالاک قرار می‌گیرد که برای بسیاری از خریداران خالی از لطف نیست. بیشترین میزان سرعت و صد و نود کیلومتر در ساعت شتاب تزویرند از جمله مزایای این خودرو است.

طراحی

طراحی جذاب و جوان‌پسند طراحی بدنه و همچنین کابین دویست و هفت برخلاف تفاوت کمی که دویست و شش در میان نسل جوان شده چراغ‌های کشیده در بخش جلویی چراغ‌های دیلی و نادر بخش پشتی طراحی آینه‌های جانبی غربیلک فرمان همگی از نقاط قابل توجه طراحی می باشد.

آپشن ها

با تجهیزات و امکانات مناسب مهمترین امکانات و آپشن‌های به کار رفته در دویست‌وهفت شامل موارد مختلفی از قبیل فرمان هیدرولیکی کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان ام‌اس‌سی سیستم مولتی‌مدیا با مانیتور هیچی سیستم تهویه اتوماتیک جی پی اس پوتوسی بلوتوث کیوتوی جلو آینه‌های جانبی برقی چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب قابلیت تنظیم ارتفاع چراغ و دی‌وی‌دی از جمله امکانات رفاهی این خودرو محسوب میشه.

مطلب پیشنهادی: تعمیر گیربکس اتوماتیک پژو 207 (دنده اتومات)

مزایا و معایب پژو 207
مزایا و معایب پژو 207

معایب پژو 207

جنس بکار رفته

معایب پژو دویست و هفت متریال خشک و نامرغوب به کارگیری متریال خشک خصوصا در بخش داخلی، کابین دویست و هفت از جمله ضعف‌های بزرگ این خودرو هستش همچنین کم بودن متریال با کیفیت در بخش بدنه اون برای آسیب پذیرتر شدن این خودرو میشه.

فضا

فضای کم سرنشینان عقب از جمله نقدها و عیوب بسیار فاحش در دویست و هفت کم بودن فضای سرنشینان که راحتی کمی را برای افرادی که در صندلی‌های عقب جای می‌گیرند به وجود میاره این ظرف سبب مناسب نبودن خودرو برای مسافت‌های طولانی و سفر.

گیربکس

گیربکس ضعیف گیربکس دویست و هفت در رانندگی‌ای پرشتاب و سرعتی از عملکرد خوبی برخوردار نیست و سبب به وجود آوردن صداهای نه چندان جذاب از سمت گیربکس می شود.

مصرف سوخت

مصرف سوخت بالا میزان مصرف سوخت شهری دویست و هفت چیزی معادل با هفت و یک دهم لیتر در هر صد کیلومتر محاسبه شده در صورت واقعی بودن چنین رقمی پژو دویست و هفت جز یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروهاست اما این در حالی که مصرف سوخت شهری اون بیش از نه لیتر در صد کیلومتر نیز محاسبه شده.

هزینه نگهداری

هزینه‌ی بالای قطعات و نگهداری اگر قصد دارید تا این خودرو ر خریداری کنید لازم بدونید که قطعات و لوازم یدکی امتیازیست و هفت قیمت بسیار بالایی داره.

نگهداری این خودرو بالا و غیر منطقی را داراست که برای صاحب خودرو معضل بسیار بزرگی محسوب میشه سواری خشک و نامطلوب تجربه‌ی رانندگی با دویست و هفت ممکنه کمی دور از انتظار افرادی باشه که علاقه‌مند به خرید اون هستن خوش بودن سواری در خصوصا برای سرنشینان عقب تجربهی ناخوشایندی را برای افراد به وجود میره.

سوالات متداول

موتور پژو 207 چیست؟

تحت کاپوت 207i به عبارتی پیشرانه اسم آشنا و کهن تنفس طبیعی TU5 قرار گرفته که 4 سیلندر، 16 سوپاپ و 1.6 لیتر وسعت دارااست و میتواند در شایسته ترین وضعیت 105 اسب بخار اقتدار را در به دور 5800 و 142 نيوتن‌متر گشتاور را در بدور 4000 ایجاد کند. از سایر خصوصیت‌های این پیشرانه میتوان به عجله صفر تا صد قانونی 11.6 ثانیه (خود کار اتوماتیک خود کار اتومات خودکار 12.6) و مصرف سوخت ترکیبی 6.6 لیتر (ورژن اتوماتیک 7.1) در هر صد کیلومتر اشاره کرد. اما چگونگی ایجاد کرد این موتور در سالهای اخیر افت محسوسی داشته البته همچنان … (برای بازنویسی بیشتر از 100 کلمه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت نام کنید.)

آیا پژو 207 آی همان 207 واقعی موجود در فرانسه است؟

نه؛ خودرویی که ما در کشورمان تحت عنوان پژو 207 می‌شناسیم، چیزی وجود ندارد جز ورژن رخ‌لیفت گردیده پژو 206 که با در بازارهای جهانی برای مثال خویش فرانسه با پسوند پلاس شناخته می گردد. خودرویی که چراغهای جلو، کاپوت و بعضی نصیب‌های دیگر را از 207 حقیقی به عاریت گرفته و در برخی نقاط دیگر نظیر چراغهای عقبی، دست‌خوش اصلاحات گردیده البته در داخل به عبارتی 206 دیرین میباشد. در واقع پژو 207 حقیقی ضمن اختلاف‌های ظاهری از دید مختصات فنی نظیر پیشرانه و ایمنی هم ورژن متفاوتی به حساب میآید. برای مثال پژو … (برای بازنویسی بیشتر از 100 کلمه لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و یا ثبت نام کنید.)

مشخصات فنی پژو 207

نام خودرو پژو 207
کشور سازنده
پرچم کشور
فرانسه
فرانسه
سال (طراحی) 2007
مشخصات فنی
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1600 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 110 اسب بخار در 5800 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 142 نیوتن متر در 4000 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100 9.6 ثانیه
حداکثر سرعت 198 کیلومتر در ساعت
وزن 1054 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 3900 طول – 1680 عرض – 1468 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2441 میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر – لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی 6.4 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک 50 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 3
میزان تولید CO2 – گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

مرسی از اینکه تا این لحظه همراه ما بودین اگه از مطلب خوشتون اومد برای دوستان خودتون ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس