تعمیر گیربکس لاماری ایما با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس لاماری ایما با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس لاماری ایما با 12 ماه گارانتی

در مجموع گیربکس های اتومات لاماری ایما از کیفیت و دوام خوبی برخوردار هستند، طراحی و کیفیت قطعات آنها باعث شده تا در مقایسه با سایر خودروهای اتوماتیک کیفیت قابل قبول و خرابی کمتری داشته باشند. از آنجا که ساختار و چهارچوب طراحی گیربکس های لاماری ایما بسیار شبیه به هم هستند، خرابی و علایم خرابی آنها نیز زیاد متنوع نیستند. (تعمیر گیربکس لاماری ایما با 12 ماه گارانتی)

شماره تماس تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان:

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس:  استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

مجموعه گیربکس کار ایرانیان با بیش از 15 سال تجربه در ارائه خدمت تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک ، مفتخر است تا بهترین خدمات را بهش ما عزیزان ارائه نماید. تعمیرات گیربکس اتوماتیک ، تعمیر توربین گیربکس اتوماتیک ، تعمیر و تنظیم ترانسفر باکس ، تعویض روغن گیربکس اتومات با دستگاه مخصوص و …

تعمیر گیربکس لاماری ایما

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است گیربکس خودرو لاماری ایما شما خراب شود. بعضی اوقات، استفاده مداوم و بدون سرویس کردن چند ماه یکبار در طول سال ها باعث بروز مشکلاتی می شود و یا یک تصادف یا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشکل در گیربکس این اتومبیل می شود

اگر به هر دلیلی، گیربکس اتومبیل لاماری ایما شما دچار مشکل، خرابی و … شد می توانید بدون هیچ نگرانی اتومبیل خود را در اختیار تیم حرفه ای گیربکس کار سپرده و بستگی به میزان آسیب وارد شده، آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

هزینه تعمیر گیربکس لاماری ایما چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که از ما پرسیده می‌شود. بگذارید خیال شما را راحت کنیم: «هزینه تعمیر گیربکس لاماری ایما بسته به نوع خرابی متفاوت است». این یعنی بدون کارشناسی و بررسی گیربکس توسط کارشناس تعمیر گیربکس، نمی‌توان هزینه دقیقی را اعلام کرد. اما به صورت کلی، هزینه‌ای که برای تعمیر گیربکس ام جی پرداخت می‌کنید، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد.

اولین عامل، دستمزد تعمیر است. دستمزد تعمیر گیربکس اتوماتیک بسته به نوع گیربکس و نوع خودرو متفاوت است و معمولا از 300 هزار تومان برای تعمیرات جزئی آغاز شده و ممکن است تا چندین میلیون تومان افزایش پیدا کند. از طرف دیگر، نوع گیربکس نیز بر دستمزد دریافتی توسط تعمیرکار تاثیر می‌گذارد. مسلما گیربکس‌هایی که دارای فرآیند تعمیر سخت‌تر و پیچیده‌تری هستند، هزینه بیشتری را به دنبال دارند.

مورد دوم، هزینه قطعات موردنیاز است. هر گیربکس از تعداد زیادی قطعه کوچک تشکیل شده که هرکدام را می‌توان در فروشگاه لوازم یدکی خودرو پیدا کرد. بسته به نوع و کیفیت قطعات، قیمت آنها نیز متفاوت است. برای مثال ممکن است یک قطعه اورجینال را به قیمت 500 هزار تومان خریداری کنید؛ در صورتی که نمونه تقلبی و فیک همان قطعه، تنها 100 هزار تومان قیمت داشته باشد. البته باید نایاب بودن قطعات موردنیاز تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی را به قیمت بالا نیز اضافه کنید.

تعمیر گیربکس لاماری ایما با 12 ماه گارانتی

تعویض روغن گیربکس لاماری ایما

روغن گیربکس یا واسکازین، مایعی شفاف و قرمزرنگ است که وظیفه روان کنندگی چرخ دنده‌ها در گیربکس را برعهده دارد. این روغن علاوه بر روان کنندگی، ذرات آلودگی را جمع آوری کرده و از فیلتر رد می‌کند. همچنین از ساییدگی و خوردگی قطعات داخلی گیربکس جلوگیری به عمل می‌آورد.

بنابراین روغن واسکازین یکی ای بخش‌های مهم گیربکس است. پیشنهاد می‌شود بعد از طی مسافت 30000 تا 50000 کیلومتری یا در فاصله زمانی 6 یا 4 ماهه، روغن گیربکس را تعویض کنید.

سرویس گیربکس لاماری ایما

سرویس گیربکس موجب بهبود عملکرد آن شده و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. در تعمیرگاه‌های تخصصی سرویس جزئی و کلی گیربکس به شما ارائه می‌شود. در سرویس جزئی، تنها گیربکس و قزعات داخلی بررسی شده و در صورت نیاز، قطعه‌ای درون آن تعویض یا تعمیر می‌شود. در سرویس کلی، علاوه بر بررسی دقیق گیربکس، روغن گیربکس نیز تعویض شده و با روغن نو و باکیفیت تعویض می‌شود. به این صورت، با یک تیر سه نشان زده‌اید. هم روغن گیربکس تعویض شده؛ هم گیربکس بررسی و قطعات معیوب تعمیر شده‌اند و هم از وقوع مشکلاتی که شما را مجبور به تعمیر گیربکس لاماری ایما می‌کنند، جلوگیری به عمل آمده است.

تعمیر گیربکس لاماری ایما در تهران

با توجه به کثرت خودروهای اتوماتیک خارجی، بدیهی است که مراکز تخصصی و غیرتخصصی زیادی در شهرهای مختلف تاسیس شوند که خدمات مربوط به تعمیر گیربکس لاماری ایما و دیگر خودروهای خارجی را ارائه دهند. تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان، یکی از مراکز تخصصی تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است که با استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنسین‌های باتجربه و ماهر، خدمات خود را به شما هموطنان عزیز ارائه می‌دهد. در صورتی که گیربکس خودروی لاماری ایما شما دچار مشکل شده، می‌توانید با شماره تلفن — تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره‌های لازم، قطعه را به تعمیرگاه منتقل کنید. برای دسترسی به تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان می‌توانید بین ساعات 8 صبح تا 9 شب به مرزداران، خیابان شیخ فضل الله نوری، خیابان شهرک ژاندارمری مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس