تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i10 با یکسال گارانتی

تعمیر گیربکس هیوندای اتوماتیک i10

تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i10

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است گیربکس خودرو هیوندای i10 شما خراب شود. بعضی اوقات، استفاده مداوم و بدون سرویس کردن چند ماه یکبار در طول سال ها باعث بروز مشکلاتی می شود و یا یک تصادف یا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشکل در گیربکس این اتومبیل می شود. (تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i10)

تعمیر گیربکس هیوندای

تماس فوری

اگر به هر دلیلی، گیربکس اتومبیل هیوندای i10 شما دچار مشکل، خرابی و … شد می توانید بدون هیچ نگرانی اتومبیل خود را در اختیار تیم حرفه ای گیربکس کار ایرانیان سپرده و بستگی به میزان آسیب وارد شده، آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

مجموعه گیربکس کار ایرانیان با بیش از ۱۵ سال تجربه در ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک مفتخر است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵ – 09128390325

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»»کلیک کنید

هیوندای i10 چه گیربکس اتوماتیکی دارد؟

هیوندای i10 می تواند یکی از چهار گزینه مختلف گیربکس را برای گیربکس اتوماتیک داشته باشد. مانند سایر وسایل نقلیه، این چهار گیربکس می توانند مشکلات مختلفی داشته باشند که بر خودروی شما تأثیر می گذارد. متوجه خواهید شد که هر جعبه دنده اتوماتیک مشکلات احتمالی خود را خواهد داشت. در اینجا یک تقسیم کوچک از چهار گزینه مختلف گیربکس وجود دارد که می توانید با آنها مقابله کنید:

  • گیربکس کلاسیک: گیربکس اتوماتیک کلاسیک رایج ترین است و دارای مبدل گشتاور است که تغییرات دنده را کنترل می کند. اینها اولین گیربکس های اتوماتیک ساخته شده اند و در حالی که بهبود یافته اند، عملکرد یکسان باقی می ماند.
  • گیربکس رباتیک: این گیربکس ها دستی هستند، اما دارای مکانیزم رباتیکی هستند که جایگزین اعمال راننده می شود. متأسفانه، آنها به تدریج به دلیل سرعت بسیار کند حذف می شوند.
  • گیربکس اتوماتیک دوکلاچه: این گزینه های موفقیت آمیز گیربکس مشابه گیربکس روباتیک هستند، اما دوکلاچه کندی را کاهش می دهد و از مشکلاتی مانند مصرف بیش از حد جلوگیری می کند.
  • گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته: این گیربکس ها مانند اسکوتر کار می کنند. تغییر دهنده شتاب و سرعت چرخش را برای تعویض خودکار دنده ها مدیریت می کند. متأسفانه، اینها نیز کند و اغلب غیرقابل اعتماد هستند.

اینها چهار گزینه رایج ترین گیربکس در بازار امروز هستند. شما باید بدانید که کدام یک در وسیله نقلیه شما نصب شده است.

علت‌های رایج خرابی گیربکس هیوندای i10

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس هیوندای وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک هیوندای i10، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس هیوندای می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی هیوندای i10 خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس هیوندای خواهید شد.

تعمیر گیربکس هیوندای اتوماتیک i10

سرویس گیربکس هیوندای i10

یکی دیگر از خدمات ارائه شده در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، سرویس گیربکس است. سرویس گیربکس به دو دسته سرویس جزئی و کلی تقسیم می‌شود. سرویس جزئی، شامل تمیز کردن گیربکس و چک کردن قطعات داخلی آن می‌شود. در صورتی که قطعه‌ای نیاز به تعویض داشته یا آسیب دیده باشد، با قطعه اورجینال تعویض خواهد شد.

سرویس کلی شامل همین بازرسی و تعویض قطعات به اضافه تعویض روغن گیربکس است. بدین صورت گیربکس اتوماتیک خودروی شما جان دوباره‌ای گرفته و عملکرد آن تا حد چشمگیری افزایش پیدا می‌کند. به همین دلیل همیشه پیشنهاد می‌شود با صرف اندکی هزینه بیشتر، گیربکس را سرویس کنید. به این صورت، احتمال خرابی و تعمیر گیربکس هیوندای بسیار کاهش پیدا می‌کند.

در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندای i10 در تهران استفاده کنید. در این مرکز تعمیرکاران متخصص و باتجربه‌ای حضور دارند که سال‌ها روی انواع گیربکس اتوماتیک کار کرده و به خوبی با آنها آشنا هستند. برای دسترسی به این تعمیرگاه، می‌توانید به مرزداران، خیابان شهرک ژاندارمری مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 09128390325 تماس گرفته و به صورت رایگان، مشاوره دریافت کنید.

سوالات متداول

 

آیا گیربکس i10 ارزش تعمیر را دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

آیا گیربکس آسیب دیده قابل تعمیر است؟

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

نشانه‌های آسیب گیربکس هیوندای i10 کدامند؟

1) صدای کوبیدن و ارتعاشات شدید از سراسر خودرو.

2) تعویض دنده سخت است.

3) دنده می‌لرزند.

4) صداهای خراش بزرگی را می‌شنوید که از زیر خودرو می‌آید.

این‌ها نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد شما با گیربکس مشکل دارید. اگر این علائم را دارید به این معنی است که باید برای تشخیص به گاراژ بروید. هزینه‌ها را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی تعیین.

هزینه‌ها چگونه تعیین می‌شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

همواره همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقی افتاده است. به عنوان یک تعمیرکار وقتی به گیربکس نگاه کنیم، به طور مستقیم به شما گفته می‌شود که مشکلات واقعا چه هستند و یک ارزیابی و قیمت صادقانه به شما باید ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس