تعمیر گیربکس ماکسیما


تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان ماکسیما

نیسان ماکسیما (Nissan Maxima) یکی از خودروهای شرکت ژاپنی نیسان است که از سال ۱۹۷۷ میلادی تاکنون در هفت نسل و مدل تولید می‌شود. نیسان ماکسیمای کلاس متوسط از سال ۱۳۸۰ تا سال ۱۳۹۰ در ایران توسط پارس خودرو مونتاژ شد در آن زمان ماکسیما یکی از بهترین و لوکس‌ترین و پرقدرت‌ترین خودروهای موجود در ایران شناخته می‌شد و هم‌اکنون نیز ماکسیما محبوبیت خود را بین طرفداران خویش در ایران حفظ کرده‌است. ماکسیما در دونسخه دنده ای و اتوماتیک به بازار عرضه شد که از لحاظ سطح تجهیزات و امکانات تفاوتی با یکدیگر ندارند.

نیسان ماکسیما

مدل مونتاژشده در ایران از آپشنهای فراوانی برخوردار نبود و علاوه بر آن مصرف سوخت بالایی داشت اما علی‌رغم همه این موارد بازهم طرفداران خاص خود را داشت (و دارد). ماکسیما عرضه شده در ایران دارای موتور شش سیلندر سه لیتری است که ۲۲۷ اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا صد این خودرو در نسخه اتوماتیک ۹٫۷ ثانیه و در نسخه دستی ۸٫۶ ثانیه می‌باشد. بی شک خودروهایی که دارای گیربکس اتوماتیک می باشند توجه بیشتری نسبت به خودروهای با گیربکس دستی نیاز دارند به همین علت حتما حین استفاده ازخودرو توجه کامل به عملکرد کلی خودرو و گیربکس آن حین تعویض اتومات دنده ها و افزایش دور موتور و عملکرد خودرو در ترافیک ها داشته باشید .

نشانه های خرابی گیربکس ماکسیما

در صورت بروز هر گونه مشکل و یا تغییر عملکرد در خودرو ماکسیما ی خود مانند موارد زیر نسبت به تعمیر گیربکس اتوماتیک خود سریعا اقدام کنید تا هم از بروز احتمالی اسیب های بیشتر سریعا جلوگیری کنید و هم هزینه کمتری را متقبل شوید.

  1. کاهش محسوس شتاب گیری خودرو
  2. تعویض دنده دیر هنگام
  3. بالا رفتن بیش از حد دور موتور
  4. تقه زدن و یا گاز هرز خوردن و یا زوزه کشیدن
ماکسیما ۲۰۱۶

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان ماکسیما ۲۰۱۶


ماکسیما ۲۰۱۷

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان ماکسیما ۲۰۱۷


ماکسیما ۲۰۱۸

تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان ماکسیما ۲۰۱۸


تعمیر گیربکس اتوماتیک نیسان ماکسیما ۲۰۱۹

ماکسیما ۲۰۱۹

مجموعه گیربکس کار با بیش از ۱۵ سال تجربه در ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک مفتخر است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵09128390325

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره 1 غرب تهران

تعمیرگاه شماره 2 شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس