گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ تیولی

تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ

در تعمیرگاه گیربکس کار، تعمیر و تعویض انواع مدل های خودرو های سانگ یانگ و یا تعمیر گیربکس آنها به طور کامل و بدون هیچ عیب و نقصی انجام می شود. خدمات تخصصی تعمیرات گیربکس این مدل خودرو ها را با بهترین کیفیت و پیشرفته ترین دستگاه های مدرن ارائه میگردد.
ما تعمیرات را کاملا متناسب با نیازهای خاص شما ارائه دهیم که به شما در بازگشت به جاده کمک می کند. اتومبیل های SSangyong به دلیل تخصص در 4×4 و ارائه فضایی فوق العاده و عملی، بسیار مشهور هستند. با این حال آنها از آسیب دیدن مصون نیستند و می توانند دچار مشکلاتی شوند. اتوموبیل های SSangyongs، لازم است هر چند سال یکبار برای تعمیرات و عیب یابی به دست تعمیرکاران ماهر سپرده شود.

لوگوی سانگ یانگ

 

توضیحات برند Ssangyang

سانگ یانگ یک برند خودروسازی در کشور کره‌جنوبی است. به دلیل قیمت مناسب و مقرون به صرفه این خودروها از سال ۹۶ فروش ماشین سانگ یانگ به رشد ۵.۵ درصدی در ایران رسید. با توجه به دقت و کیفیت ساخت سانگ یانگ، تعمیر گیربکس این خودروها نیازمند متخصصین ماهر است که علاوه بر مهارت بالا، از این خودروها و تکنولوژی‌های به کار رفته در آن شناخت کامل و کافی داشته باشند.

خرابی گیربکس سانگ یانگ

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است گیربکس ماشین سانگ یانگ شما خراب شود. بعضی اوقات، استفاده مداوم و بدون سرویس کردن چند ماه یکبار در طول سال ها باعث بروز مشکلاتی می شود و یا یک تصادف یا استفاده نادرست از دنده باعث بروز مشکل در گیربکس این اتوموبیل می شود. اگر به هر دلیلی، گیربکس اتومبیل سانگ یانگ شما دچار مشکل، خرابی و … شد می توانید بدون هیچ نگرانی اتومبیل خود را در اختیار تیم حرفه ای گیربکس کار سپرده و بستگی به میزان آسیب وارد شده، آن را تعمیر و یا تعویض کنید.

گیربکس سانگ یانگ

علائم بروز مشکل در گیربکس Ssangyang

ممکن است هنگام رانندگی صداهایی شنیده شود مانند صدای ناله که گاهی اوقات قطع می شود ولی دوباره اتفاق می افتد، استشمام بوی سوختگی، جا نرفتن درست دنده به صورت مکرر و …
این ها علامت های واضحی هستند که به شما هشدار می دهند که خودرو به تعمیر گیربکس نیاز دارد. توصیه ما در اینگونه موارد این است که بدون انجام کاری اتومبیل را فوراً به دست یک متخصص ماهر بسپارید.
نکته: اگر اینکار انجام نشود، اتومبیل این پتانسیل را دارد که شما و سایر افراد سرنشین را در جاده به خطر اندازد و همچنین در درازمدت هزینه بیشتری هم برای تعمیر آن باید پرداخت کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ کوراندو پرمیوم
تعداد سیلندر: 4(16 سوپاپ)
حجم موتور: 1998 سی سی

تعمیر سانگ‌ یانگ کوراندو پرمیوم


تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ تیوولی
تعداد سیلندر: 4(16 سوپاپ)
حجم موتور: 1597 سی سی

تعمیر گیربکس سانگ یانگ تیوولی


تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ رکستون G4
تعداد سیلندر: 4(16 سوپاپ)
حجم موتور: 1998 سی سی

تعمیر گیربکس سانگ یانگ


تعمیر گیربکس سانگ‌یانگ کوراندو اپتیموم
تعداد سیلندر: 4(16 سوپاپ)
حجم موتور: 1998 سی سی

نعمیر گیربکس سانگ‌یانگ کوراندو اپتیموم


تعمیر گیربکس اتوماتیک سانگ یانگ XLS

سانگ یانگ تیوولی

 

مجموعه گیربکس کار با بیش از ۱۵ سال تجربه در ارائه خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک مفتخر است تا بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه دهد. شماره های تماس ما جهت مشاوره رایگان :

۰۹۱۲۸۳۹۰۳۲۵09128390325

آدرس تعمیرگاه اصلی :

تعمیرگاه شماره 1 غرب تهران

تعمیرگاه شماره 2 شرق تهران

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار

 

Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس