تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 350

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 350

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 350

خودروهای انگلیسی یکی از سرسخت‌ترین خودروهای جهان هستند. این خودروها معمولا دارای ویژگی‌های شاخصی مثل عمر بالا، قدرت زیاد و البته قیمت‌های بالاتری نسبت به خودروهای آسیایی  دارند. به عنوان مثال، از مشهورترین خودروسازی‌های بریتانیایی، می‌توان به کمپانی رولز رویس (Rolls Royce)، لندرور (Land Rover) و مک‌لارن (McLaren) اشاره کرد. البته مک‌لارن بیشتر به تولید خودروهای مسابقه‌ای مشغول است؛ اما همچنان در بین بهترین شرکت‌های خودروسازی انگلیسی جای می‌گیرد. اما یکی از کمپانی‌های کمتر شناخته شده انگلیسی، کمپانی ام جی است که محصولاتی میان رده و خوش قیمت را روانه بازار خودرو جهان کرده است. گرچه شاید ناشناخته بودن این شرکت را بتوان با خریداری شدن آن توسط شرکت سایک موتورز چین توجیه کرد. در ادامه مطلب”تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 350” همراه ما باشید.

تعمیرات اساسی گیربکس اتوماتیک ام جی 350

به لطف خدمات تعمیرات اساسی گیربکس اتوماتیک، تعمیر گیربکس کار ایرانیان راه حل مناسبی برای تعمیر و نگهداری این دستگاه ها برای تمام خودروهای مجهز به گیربکس تمام اتوماتیک است که نیازی به هیچ نوع کمک رباتیکی ندارد، زیرا کل شیفت مدیریت انجام می شود. به واحد کنترل الکترونیکی روی برد سپرده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست قیمت دقیق، کافیست از طریق تلفن، ایمیل یا با پر کردن فرم تماس در صفحه آخر سایت با شرکت مستقر در مودنا تماس بگیرید.

علت‌های رایج خرابی گیربکس ام جی 350

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس کیا وجود ندارد.

هزینه تعمیر گیربکس ام جی 350 چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که از ما پرسیده می‌شود. بگذارید خیال شما را راحت کنیم: «هزینه تعمیر گیربکس ام جی بسته به نوع خرابی متفاوت است». این یعنی بدون کارشناسی و بررسی گیربکس توسط کارشناس تعمیر گیربکس، نمی‌توان هزینه دقیقی را اعلام کرد. اما به صورت کلی، هزینه‌ای که برای تعمیر گیربکس ام جی پرداخت می‌کنید، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد.

اولین عامل، دستمزد تعمیر است. دستمزد تعمیر گیربکس اتوماتیک بسته به نوع گیربکس و نوع خودرو متفاوت است و معمولا از 300 هزار تومان برای تعمیرات جزئی آغاز شده و ممکن است تا چندین میلیون تومان افزایش پیدا کند. از طرف دیگر، نوع گیربکس نیز بر دستمزد دریافتی توسط تعمیرکار تاثیر می‌گذارد. مسلما گیربکس‌هایی که دارای فرآیند تعمیر سخت‌تر و پیچیده‌تری هستند، هزینه بیشتری را به دنبال دارند.

مورد دوم، هزینه قطعات موردنیاز است. هر گیربکس از تعداد زیادی قطعه کوچک تشکیل شده که هرکدام را می‌توان در فروشگاه لوازم یدکی خودرو پیدا کرد. بسته به نوع و کیفیت قطعات، قیمت آنها نیز متفاوت است. برای مثال ممکن است یک قطعه اورجینال را به قیمت 500 هزار تومان خریداری کنید؛ در صورتی که نمونه تقلبی و فیک همان قطعه، تنها 100 هزار تومان قیمت داشته باشد. البته باید نایاب بودن قطعات موردنیاز تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی را به قیمت بالا نیز اضافه کنید.

ویژگی یک تعمیرگاه خوب

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس