تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 360

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 360

تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 360

گیربکس اتوماتیک تضمینی برای رانندگی راحت، مقرون به صرفه و آرام است و به همین دلیل خودروهای بیشتری به این نوع دستگاه مجهز می شوند. با این حال، خودروهای مجهز به گیربکس اتوماتیک نیاز به نگهداری خاصی دارند تا اطمینان حاصل شود که این قطعه ظریف همیشه به بهترین شکل ممکن کار می کند: به لطف حرفه ای بودن متخصصان خود، گیربکس کار ایرانیان برای مداخلات کامل و کارآمد در اختیار شماست.

مزایای گیربکس اتوماتیک

امروزه، چه از سر ناچاری و چه برای راحتی، تقریباً تمامی خودروسازان ایرانی و خارجی برای هر مدل خودروی تولید شده نسخه ای با گیربکس اتوماتیک ارائه می دهند. مزایای این فناوری در واقع قابل توجه است: سفرها راحت تر و آرام تر می شوند، با کاهش قابل توجه استرس راننده، به ویژه در شهر و/یا در موقعیت های ترافیک شدید و صف. بنابراین، گیربکس اتوماتیک با استفاده هوشمندانه، امکان کاهش مصرف در مقایسه با گیربکس مکانیکی سنتی را فراهم می کند، بنابراین امکان بازیابی سرمایه گذاری انجام شده برای خرید آن در مدت زمان کوتاهی را فراهم می کند.
 

تعمیرات اساسی گیربکس اتوماتیک ام جی 360

به لطف خدمات تعمیرات اساسی گیربکس اتوماتیک، تعمیر گیربکس کار ایرانیان راه حل مناسبی برای تعمیر و نگهداری این دستگاه ها برای تمام خودروهای مجهز به گیربکس تمام اتوماتیک است که نیازی به هیچ نوع کمک رباتیکی ندارد، زیرا کل شیفت مدیریت انجام می شود. به واحد کنترل الکترونیکی روی برد سپرده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست قیمت دقیق، کافیست از طریق تلفن، ایمیل یا با پر کردن فرم تماس در صفحه آخر سایت با شرکت مستقر در مودنا تماس بگیرید.
تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 360
تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 360

ویژگی یک تعمیرگاه خوب

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

تعمیر گیربکس ام جی 360 با 12 ماه گارانتی

کلیه گیربکس های اتوماتیک MG 360 که توسط مجموعه گیربکس کار ایرانیان تعمیر شده اند پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط موجود در خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شوند. به این ترتیب تعمیر تضمینی گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان، می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک ام جی 360 در تهران استفاده کنید. در این مرکز تعمیرکاران متخصص و باتجربه‌ای حضور دارند که سال‌ها روی انواع گیربکس اتوماتیک کار کرده و به خوبی با آنها آشنا هستند. برای دسترسی به این تعمیرگاه، می‌توانید به مرزداران، خیابان شهرک ژاندارمری مراجعه کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن 09190783005 تماس گرفته و به صورت رایگان، مشاوره دریافت کنید.

 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس