تعمیر گیربکس اتوماتیک در اقدسیه

تعمیر گیربکس اتوماتیک در اقدسیه

تعمیر گیربکس اتوماتیک در اقدسیه

تعمیرات فوق تخصیصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار ایرانیان با کمترین هزینه و با زودترین زمان ،تعمیر تمامی گیربکس های اتوماتیک در اقدسیه با 40سال تجربه این کارگاه با انجام تعمیرات در سطح استاندارد تعمیراتی بالا وارزان و جلوگیری از خرج تراشی های بیهوده با40سال تجربه و علم و تحصیلات در تعمیرات و نگهداری گیربکس های اتوماتیک مشغول به کار بوده و آنان که ما را میشناسند این امر را تایید می کنند.باما باشید و آسوده خاطر برانید. تعویض روغن ماشین های اتوماتیک با دستگاه ساکشن فلشینگ ماشین

تماس فوری

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در اقدسیه به مدیریت مرادی:

با بیش از 30 سال سابقه ی درخشان کاری در زمینه ی تولید

قطعات یدکی خودرو در خدمت مشتریان گرامی می باشد .

تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس کار ایرانیان به همراه دانش روز

و تخصص گیربکس های اتوماتیک خودروهای ایرانی و خارجی

در امور مربوط با اکیپی مجرب و مجهز آماده ی همکاری می باشد .

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی در گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

تعمیرگاه گیربکس اتومات در اقدسیه

تعمیرگاه گیربکس اتومات در اقدسیه ، گیربکس دستی به طور معمول دارای یک جفت چرخ دنده دستی برای هر سرعت است که دنده های چرخ دنده دائماً مشبک می شوند. با این حال ، تنها یک چرخ دنده از این جفت چرخ دنده ها تا کنون بر روی شافت آن ثابت شده است. از این چرخ دنده ها به دنده های سرعت استفاده می شود. گیربکسهای روبروی این چرخهای آزاد در شافت آنها هنگام کار نکردن. هنگامی که یک چرخ دنده درگیر است ، یکی از جفت های چرخ دنده به انتقال نیرو وصل می شود. برای این منظور ، یقه کشویی که توسط اهرم دنده فعال شده است ، چرخ دنده چرخ آزاد را به شافت خود قفل می کند. تعمیرگاه گیربکس اتومات در اقدسیه را تنها با یک تماس رزرو کنید .

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس