تعمیر گیربکس اتوماتیک در تجریش

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تجریش

تعمیر گیربکس اتوماتیک در تجریش

در خودروهای دارای گیربکس اتوماتیک نیازی به تعویض دنده نیست. گیربکس‌های سیاره‌ای AT، گیربکس‌های AMT، گیربکس‌های CVT و گیربکس‌های دوکلاچه DCT از انواع گیربکس‌های اتوماتیک به شمار می‌روند.

تعمیرات تخصصی گیربکس اتومات کلیه خودروهای چینی ،ایرانی، کره ای ، اروپائی و غیره با 12 ماه گارانتی گیربکس و قطعات زیر نظر مستقیم مهندس مرادی
چری ، ام وی ام MVM ، جیلی ، ام جی ، اریزو ،بسترن ، تیگو، برلیانس، آریزو ، چانگان، آریزو، لیفان ،ماکسیما،نیسان،انواع CVT,تویوتا
کمترین قیمت و زمان تحویل
خودرو بر رایگان
تست و عیب یابی رایگان
متخصص در گیربکس های چینی
انجام تمامی امور در حضور و با رضایت مشتری

تعمیر گیربکس اتوماتیک

تعمیر گیربکس اتومات در تجریش

وجود نقص فنی در خودرو می تواند جان شما را به خطر بیاندازد و گیربکس هم به عنوان یکی از قطعات اصلی خودرو، اگر مشکلی برای آن پیش بیاید باعث اختلال در حرکت کردن خودرو می شود و حتی ممکن است موجب آسیب رسانی به سایر قطعات ماشین از جمله باتری هم شود.

گیربکس در خودرو، نقش انتقال نیروی موتور به چرخ ها را بر عهده دارد حال اگر نقصی در آن به وجود بیاید، عملا خودرو حرکت نخواهد کرد و یا در صورتی که روغن گیربکس کهنه و تمام شده باشد، به موتور و دیگر قطعات خودرو فشار بیشتری وارد می شود و به مرور فرسوده خواهند شد به همین دلیل است که نباید نسبت به سرویس های دوره ای و تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود بی توجه باشید و در صورت مشاهده کوچک ترین علائم خرابی آن، به تعمیرگاه مراجعه کنید.

برای تعمیر گیربکس اتومات در تجریش اگر به دنبال تعمیرگاهی مطمئن هستید که خدمات تعمیرات سیار را هم ارائه کند، تعمیرگاه امداد آزمون خودرو را می توانید انتخاب کنید. این تعمیرگاه، خدمات خود را در سراسر شهر تجریش ارائه می دهد و در صورتی که خودروی شما در محل تعمیر نشود و نیاز به تعمیر در تعمیرگاه داشته باشد، امداد آزمون خودرو، ماشین شما را با رعایت احتیاط کامل تا تعمیرگاه حمل خواهد کرد.

هزینه تعمیر گیربکس اتومات در تجریش

حتما برای شما هم مهم است که گیربکس اتومات خودروی خود را با هزینه مناسبی تعمیر کنید و البته کیفیت تعمیرات انجام شده نیز تضمینی باشد. هزنیه تعمیر گیربکس اتومات در تجریش، رقم ثابتی نیست زیرا عواملی مثل مدل خودرو، میزان آسیب دیدگی گیربکس و… روی هزینه تعمیرات تاثیر می گذارند.

گیربکس های اتومات در مدل های مختلفی وجود دارند که هزینه تعمیر هر یک از آنها متفاوت است همچنین هزینه تعمیر گیربکس با توجه به شدت و نوع خرابی آن تعیین می شود که تعمیرکار پس از تشخیص و عیب یابی دقیق مشکل، هزینه آن را مشخص می کند.

از دیگر موارد موثر در تعیین هزینه تعمیر گیربکس اتومات در تجریش، تعویض آن است. اگر گیربکس کاملا خراب شده باشد و تعمیر آن چاره ساز نباشد، در این صورت باید تعویض شود که هزینه تعویض بالاست.

علاوه بر موارد فوق، دستمزد هم در تعیین هزینه تعمیر گیربکس اتومات تاثیر گذار است و هر تعمیرکار بسته به تجربه و مهارت خود، دستمزد متفاوتی دریافت می کند.

مزایای تعمیر گیربکس اتومات در تجریش توسط گیربکس کار ایرانیان

چرا امداد خودرو آزمون را برای تعمیر گیربکس اتومات در تجریش انتخاب کنیم؟ مزایای این تعمیرگاه عبارتند از:

کیفیت در خدمات رسانی

امداد خودرو آزمون از افراد متخصص و تعمیرکاران حرفه ای تشکیل شده است که برای تعمیرات خودرو از با کیفیت ترین تجهیزات استفاده می کند.

مشاوره رایگان

شما می توانید برای تعمیر گیربکس اتومات خودروی خود از مشاوره رایگان امداد خودرو آزمون استفاده کنید و طی تماس تلفنی، درباره تعمیر گیربکس خودرو سوالات خود را بپرسید.

خودروبر سفارشی

اگر خودروی شما برای تعمیرات نیاز به تعمیرات در تعمیرگاه داشته باشد، خودروی توسط خودروبر به تعمیرگاه منتقل خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت خدمات تخصصی تعمیر گیربکس اتومات در تجریش با شماره های 09128390325 در امداد خودرو آزمون تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس