تعمیر گیربکس اتوماتیک فونیکس

تعمیر گیربکس اتوماتیک فونیکس

تعمیر گیربکس اتوماتیک فونیکس

گیربکس کار ایرانیان متخصص تعمیر و سرویس گیربکس اتوماتیک خودرو فونیکس است . ما به کار خود افتخار می کنیم و از آنجایی که بیش از 30 سال است در یک مکان در تجارت بوده ایم، می توانیم پشت کار و حرف خود بایستیم. ما می توانیم وسیله نقلیه شما را در صورت نیاز حمل کنیم و می توانیم شما را به جایی که باید باشید برگردانیم. ما با قیمت بازی نمی کنیم و یکپارچگی ما برای خودش ثابت است.

تعمیر گیربکس فونیکس از تخصصی ترین خدمات تعمیرگاهی ارائه شده توسط مجموعه گیربکس کار ایرانیان است. تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودرو های فونیکس توسط بهترین کارشناسان تعمیرات خودرو فونیکس همراه با بروز ترین تجهیزات روز دنیا انجام میشود. شما میتوانید در صورت خراب شدن گیربکس خودروی فونیکس خود با ما تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم جهت مراجعه حضوری در تعمیرگاه انجام شود.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

خدماتی که مجموعه گیربکس کار ایرانیان در رابطه با تعمیرات گیربکس فونیکس ارائه میدهد شامل موارد زیر است :

  • تعمیرات اساسی یا تعویض گیربکس فونیکس
  • تعمیر ساعت گیربکس ، توربین و یا رفع تقه گیربکس فونیکس
  • رفع مشکل تعویض دنده ها و گاز هرز خودرو
  • عیب یابی و تعمیر کامپیوتر گیربکس فونیکس

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک فونیکس

از آنجایی که تمامی خودرو های فونیکس وارداتی بوده و همچنین تمامی قطعات آنها از خارج از کشور وارد میشوند، هزینه کلی تعمیرات آنها نسبت به سایر خودرو های موجود در بازار بیشتر است. برای مثال اگر قرار باشد به جای تعمیر قطعه ای از گیربکس، آنرا تعویض کنیم، طبعا هزینه تعمیرات بسیار بیشتر میشود. هزینه تعمیرات گیربکس معمولا بستگی به بزرگی مشکل گیربکس خودروی شما دارد. به صورت دقیق نمیتوان اعلام کرد که هزینه تعمیر گیربکس فونیکس چه قدر میشود. برای تعیین هزینه کلی تعمیرات گیربکس اتوماتیک فونیکس باید به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا پس از انجام تست های مختلف و عیب یابی با دستگاه های مخصوص گیربکس اتوماتیک، هزینه کلی تعمیرات مشخص شود. در صورت که قصد مراجعه حضوری در تعمیرگاه را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید تا زمان دقیق برای مراجعه حضوری به شما اعلام شود.

تعمیر گیربکس اتوماتیک فونیکس

تعویض روغن گیربکس فونیکس

روغن گیربکس مایعی لغزنده است که قطعات داخل گیربکس را روان کرده و مانع از بوجود آمدن اصطکاک در میان آنها میشود. روغن گیربکس را باید به صورت دوره ای و منظم تعویض کرد تا از بروز مشکلات عمده برای گیربکس جلوگیری شود. در صورت عدم تعویض به موقع روغن گیربکس مشکلاتی از جمله بالا رفتن حرارت گیربکس، آلوده شدن روغن و در پی آن استهلاک قطعات گیربکس به وجود خواهد آمد. روغن گیربکس باید در کیلومتر های مشخصی تعویض شود. به طور معمول روغن گیربکس باید در هر ۲۰ هزار الی ۴۰ هزار کیلومتر عوض شود. اما در شهر های شلوغ و پر ترافیک مانند تهران این عدد بین ۲۰ تا ۳۰ هزار کیلومتر است.

سوالات متداول در رابطه با گیربکس های اتوماتیک فونیکس

حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک فونیکس به چه معنایی می باشد ؟

در زمانی که خودرو دچار نقص فنی می‌شود، کامپیوتر گیربکس دستور می‌دهد تا گیربکس به حالت دنده ۳ منتقل شود، تا فشار کمتری به گیربکس وارد شود و از خرابی های بیشتر جلوگیری کند. از طرفی راننده از این موضوع آگاه شود و خودرو رو به تعمیرگاه منتقل کند.

لرزش خودرو هنگام حرکت ناشی از چیست ؟

لرزش خودرو در بعضی مواقع علتی غیر از خرابی گیربکس دارد مثل، خرابی در دسته موتور یا خرابی در پلوس. اما موارد دیگر نظیر بکسواد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ‌ها می تواند علت مهم دیگری باشد. بکسواد زمانی رخ می‌دهد که صفحه کلاچ بین فلایویل ودیسک کلاچ بلغزد.

چرا گیربکس فونیکس گاز هرز می‌خورد ؟

علت اصلی گاز هرز مشکل در کلاچ خودرو می باشد. علیت این خرابی کم بودن و یا نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ها، فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ها به وجود می‌آید.

چرا گیربکس فونیکس زوزه می‌کشد ؟

صدای زوزه گیربکس می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد از جمله تیز شدن دنده‌ها (مجموعه دنده سیاره‌ای و دنده‌های دیفرانسیل) به خاطر کارکرد بالا و فشار روغن می باشد. زوزه کشیدن گیربکس در خودروهای نو معمولا به علت کیفیت ذاتی گیربکس است. علت دیگر کیفیت بد مونتاژ و در نهایت عدم درگیری صحیح سطوح چرخ‌دنده‌ها با یکدیگر است.

چرا گیربکس فونیکس تقه می‌زند ؟

علت اصلی تقه زدن گیربکس اتوماتیک ناشی از ایراد برقی است. این ایراد ناشی از valve body (که به اصطلاح به آن ساعت گیربکس می‌گویند) باعث برهم خوردگی استاندارد فشار روغن گیربکس می‌شود. در بعضی خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس می‌تواند عامل دیگری در تقه گیربکس باشد.

چرا گیربکس فونیکس خلاص می‌شود ؟

خلاص شدن گیربکس اتوماتیک به معنی خارج شدن از D و قرار گرفتن در حالت N می‌باشد. مواردی مثل خرابی دنده‌های گیربکس، بریدن دنده پمپ روغن (اویل پمپ) خراب شدن توربین، هرز شدن پلوس، نداشتن روغن در گیربکس می‌باشد.

سرویس دوره ای روغن گیربکس اتوماتیک فونیکس شامل چه مواردی می باشد ؟

سرویس دوره ای شامل بازدیدروغن ، تعویض روغن و تعویض فیلتر گیربکس اتوماتیک می باشد. که در شرایط استاندارد باید هر ۲۰ هزار کیلومتر تا ۳۰ هزار کیلومتر باید انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس