تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته

مازراتی کواتروپورته یکی از اسپرت‌ترین و البته خاص‌ترین سدان‌های لوکس دنیا محسوب می‌شود که از سال 1963 تاکنون در 6 نسل به بازارهای جهانی عرضه شده است. اوایل دهه 90 شمسی و زمانی که واردات خودرو به کشور ما با محدودیت چندانی مواجه نبود، نسل پنجم این سدان ایتالیایی همراه با دیگر برادرانش یعنی مازراتی گرن ‌توریسمو و مازراتی گرن‌ کبریو توسط شرکت آرتاتاک موتور به بازار کشور ما وارد شد و نسبت به قیمت نجومی خود، آمار فروش مناسبی را ثبت کرد. (تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته)

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته نیازمند بررسی میباشد. می توانیم ایرادات آن را دسته بندی کرده و به طور خلاصه به هرکدام از آنها اشاره کنیم.نکته قابل توجه در تعمیر گیربکس اتوماتیک این است که متاسفانه بسیاری از همکاران این کار را همانند مکانیکی میدانند و توجه به تخصصی بودن تعمیرات ندارند و سعی میکنن با آزمون و خطا خودرو مراجعه کننده را تعمیر کنند اما در بیشتر مواقع از پس کار بر نیومده و باعث میشوند مراجعه کننده برای تعمیر گیربکس خود دو بار هزینه کنند و مجددا گیربکس را به تعمیرگاه تخصصی ببرند. ما در گیربکس کار ایرانیان به دهها تجربه در خدمت شما عزیزان هستیم تا خودرو شما را با کمترین هزینه تعمیر و همانند روز اول تحویل دهیم.

تعویض روغن گیربکس مازراتی کواتروپورته

تعویض روغن گیربکس البته یک ایراد نیست. ولی اگر به موقع انجام نشود می تواند باعث خرابی های بسیاری در ساختمان اجزای اصلی گیربکس شود. به همین خاطر می توان آن را یکی از مهم ترین زیرمجموعه ها در مسائل تعمیر گیربکس اتوماتیک به حساب آورد. هزینه تعمیر گیربکس برای تعویض روغن گیربکس نسبت به هزینه تعمیرات دیگر بسیار ناچیز است. ضمن اینکه روغن گیربکس را باید در زمان های مشخصی تعویض کرد و به همین خاطر هزینه ای معقولانه به حساب می آید. انتخاب روغن برای گیربکس ها باید متناسب با نوع گیربکس و مدل آن انجام گیرد. استفاده از روغن گیربکس های ارزان قیمت ممکن است برعکس به گیربکس شما صدمه بزند. پس در هنگام تعویض روغن به هزینه تعمیر گیربکس فکر نکنید و با کیفیت ترین روغن را برای خودروی خود انتخاب کنید.

لازم به ذکر است که بهترین زمان توصیه شده برای تعویض روغن و یا سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس اتوماتیک بین ۲۰۰۰۰ کیلومتر تا ۶۰۰۰۰ کیلومتر میباشد.

تعویض فیلتر گیربکس مازراتی کواتروپورته

هزینه تعمیر گیربکس مازراتی کواتروپورته در زمان تعویض فیلتر آن به قدری ناچیز است که حتی می توان از آن به سادگی عبور کرد. ولی همین هزینه ناچیز می توان جلوی اتفاق های بزرگی را بگیرد. همین طور که گفته شد برای روان سازی اجزای داخلی گیربکس ها باید از روغن در داخل آنها استفاده کرد. وظیفه مهم فیلتر ها در ساختمان گیربکس این است که این روغن را پالایش کند و ناخالصی های آن را جدا کند. طبیعی است که اگر فیلتر به درستی عمل نکند، روغن آلوده شده و به مرور زمان می تواند باعث تخریب چرخ دنده ها و محور اصلی گیربکس شود. زمان تعویض فیلتر هر گیربکس با توجه به دفترچه راهنمای آن و بررسی ویژگی های ظاهری روغن قابل تشخیص است.

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته

چه زمان به تعمیرات گیربکس مازراتی کواتروپورته نیاز داریم

تعمیر گیربکس اتوماتیک هم گران است  و هم  زمان‌بر  بنابراین بسیار مهم است که قبل از  این‌که زمانی برسد  که  مشکلات قابل مدیریت و حل نباشند  حواستان  به هرگونه  مشکل گیربکس  اتوماتیک  باشد . همیشه  بهتر است مشکل  زمانی‌ که کوچک است حل شود  تا این‌ که  بزرگتر شود ، زیرا مشکلات اصلی تنها  به معنای  هزینه‌های بیشتر برای حل آن‌ها می‌باشد. حتی بهتر است از وقوع مشکلات جلوگیریکرد. بنابراین،حتی اگر یک متخصص خودرو هم نباشید، در این‌جا فهرستی از علائم هشدار دهنده کهمی‌توانند نشان‌دهنده‌ی مشکلات گیربکس اتوماتیک باشند را کنارهم قرار داده‌ایم:

  • رنگ و شرایط روغن گیربکس ( رنگ کدر و بوی روغن سوختگی)
  • سطح روغن پایین
  • علائم نشت
  • گرمایش بیش از حد
  • لغزش گیربکس و یا گاز هرز خوردن
  • تقه زدن ماشین
  • روشن شدن چراغ گیربکس
  • مشکلات دسته دنده
  • عدم حرکت خودرو
  • صدای نا متعارف از گیربکس

سوالات متداول

1. چه علائمی به مشکل در گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته اشاره می‌کنند؟

علائمی مانند تغییرات ناگهانی در دنده‌ها، صداهای عجیب و یا لرزش‌های غیرمعمول می‌توانند به مشکلات در گیربکس اشاره کنند.

2. چقدر زمان لازم برای تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته است؟

زمان مورد نیاز برای تعمیر گیربکس اتوماتیک معمولاً به مشکل و نوع تعمیرات بستگی دارد. از تعمیرکار خود در این خصوص سوال کنید.

3. آیا می‌توانم گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته خود را در خانه تعمیر کنم؟

تعمیر گیربکس اتوماتیک یک فرآیند پیچیده است و نیاز به تخصص دارد. اگر تجربه و ابزار لازم را ندارید، بهتر است از تعمیرکاران ماهر استفاده کنید.

4. چگونه می‌توانم از پیشگیری از مشکلات گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته اطمینان حاصل کنم؟

برای پیشگیری از مشکلات گیربکس، نکاتی مانند تعویض روغن به موقع، نگهداری منظم و رانندگی با دقت را رعایت کنید.

5. چه عواملی برای تعیین قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی کواتروپورته تاثیر دارند؟

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک به عواملی مانند نوع مشکل، نوع خودرو و مکان تعمیر وابسته است. برای اطلاعات دقیق‌تر، با تعمیرکار خود صحبت کنید.

از اینجا به بعد، شما با تمام جزئیات مربوط به تعمیر گیربکس اتوماتیک آشنا شده‌اید. حالا می‌توانید از این دانش برای مراقبت بهتر از خودروی خود و انتخاب تعمیرکار مناسب استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس