تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با 12 ماه گارانتی

مازراتی شرکت خودروسازی ایتالیایی تولیدکننده خودروهای لوکس و اسپورت است، که در تاریخ ۱ دسامبر ۱۹۱۴ توسط برادران مازراتی، در شهر بولونیا راه‌اندازی شد. شرکت مازراتی متعلق به استلانتیس می‌باشد و اکنون دفتر مرکزی و کارخانه تولیدی اصلی آن، در شهر مودنا، ناحیه امیلیا-رومانیا، ایتالیا قرار دارد. (تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با 12 ماه گارانتی)

هر تعمیرگاهی نمی تواند تعمیرات باکیفیت و قابل اعتماد گیربکس اتوماتیک مازراتی را انجام دهد. برای تعمیرات باکیفیت بدون عودت های بعدی تحت گارانتی، لازم است همه مواد مصرفی با موارد جدید جایگزین شوند. متخصصان مجرب و تجهیزات حرفه ای نیز مورد نیاز است. برای جلوگیری از بروز مشکل در گیربکس اتوماتیک تا حد امکان، توصیه می شود روغن گیربکس اتوماتیک مازراتی را سریعاً تعویض کنید. اولین تعویض باید در 60-80 هزار کیلومتر و سپس هر 30-40 هزار کیلومتر انجام شود. در صورت بروز مشکل در عملکرد گیربکس اتوماتیک، باید برای تشخیص دقیق گیربکس اتوماتیک مازراتی با مرکز تخصصی تماس بگیرید.

خرابی های معمولی گیربکس اتوماتیک مازراتی:
– ضربه و تکان در هنگام تعویض دنده
– حالت اضطراری گیربکس اتوماتیک
– نشت روغن
– صدای اضافی در گیربکس اتوماتیک
– لرزش

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

خدمات تعمیرات بازرسی گیربکس در تهران

  • خدمات تعمیر گیربکس از متخصصین
  • بالاترین کیفیت با بهترین قیمت
  • کلیه گیربکس اتوماتیک کار می کند
  • کلیه گیربکس ها را با گارانتی تعمیر کنید

نشانه های تعمیر و تعویض گیربکس مازراتی

هر تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با عیب یابی کامپیوتری شروع می شود. تجهیزات ویژه به شما این امکان را می دهد که خطاها و نقص های اصلی جعبه را درست در مقابل خود شناسایی کنید. در مرحله بعد، عناصر جعبه جدا شده و عیب یابی می شوند . در صورت خرابی قطعات مختلف یا تعویض کامل آنها با اصلی و یا تعمیر اساسی گیربکس اتوماتیک مازراتی را پیشنهاد می کنیم. پس از اتمام تمام کارها، مونتاژ مجدد و پیکربندی، ما یک تست درایو اضافی انجام می دهیم. و تنها پس از اطمینان از اینکه همه چیز به درستی کار می کند، در نظر می گیریم که تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با موفقیت انجام شده است.

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با 12 ماه گارانتی

شنیدن سر و صدا در حالت خنثی بودن خودرو

وقتی ماشین خود را در دنده قرار می دهید، دنده لیز می خورد و قفل نمی شود. این نیاز به توجه فوری دارد. عدم انجام این کار فقط باعث افزایش آسیب می شود و نیاز به تعویض کل گیربکس دارد.

لغزش دنده

وقتی ماشین خود را در دنده قرار می دهید، دنده لیز می خورد و قفل نمی شود. این نیاز به توجه فوری دارد. عدم انجام این کار فقط باعث افزایش آسیب می شود و نیاز به تعویض کل گیربکس دارد. 

دستگیره را بکشید

این زمانی اتفاق می افتد که چرخ فلایویل و کلاچ باز نمی شوند. از این رو، تعویض دنده غیرممکن می شود. صدای تولید شده در هنگام تعویض دنده نیز نشانه دیگری است. خوشبختانه این نوع تعمیر اگر به موقع انجام شود گران نیست. 

بوی سوختگی از گیربکس می آید

بوی سوختن در خودروها اغلب به دلیل خرابی موتور، ترمز معیوب یا مشکلات گیربکس ایجاد می شود. این بو معمولاً زمانی به وجود می آید که مایع انتقال در گیربکس داغ شود. اگر نادیده گرفته شود، کل گیربکس باید تعویض شود.

گیربکس جواب نمیده

اگر هنگام تعویض دنده با مقاومت یا مخالفت مواجه شدید، این نشانه واضحی است که گیربکس شما معیوب است و نیاز به بازرسی دارد. 

لرزش هنگام تعویض دنده

وقتی دنده را عوض می کنید و ماشین می لرزد یا می لرزد، با یک مکانیک مورد اعتماد تماس بگیرید. این معمولاً ناشی از یک کلاچ معیوب است که با مراجعه به مرکز خدمات در امارات به راحتی قابل تعویض است. سایر مشکلات ممکن است شامل سنکرونایزر دنده فرسوده و سطح پایین مایع انتقال باشد.

صدای تق تق و وزوز

شنیدن صدایی غیرعادی و آزاردهنده از گیربکس نشانه واضحی است که چیزی درست کار نمی کند.

اتصال گیربکس

گیربکس واسطه بین چرخ ها و موتور است. اتصال گیربکس با انتقال نیرو از موتور به سیستم چرخ کار می کند. اگر اتصال شروع به سایش کند، درگیری دنده دشوار می شود. علائم شامل دنده های خشن، له شدن دنده ها و مشکل در تعویض دنده است.

چگونه می توانم از خرابی گیربکس مازراتی جلوگیری کنم؟

شما می توانید با اقدامات احتیاطی، مانند اطلاع از نحوه عملکرد گیربکس اتوماتیک یا معمولی، آگاهی از نحوه استفاده صحیح از گیربکس اتوماتیک یا معمولی، و مراقبت دقیق و نگهداری از قطعات گیربکس دستی یا اتوماتیک، خودرو خود را در برابر خرابی گیربکس محافظت کنید. گیربکس علاوه بر بررسی و تعویض روغن گیربکس گیربکس اتوماتیک یا معمولی به طور منظم، توجه به انواع روغن گیربکس دستی یا اتوماتیک مورد استفاده، علاوه بر حفظ سیستم خنک کننده خودرو در شرایط مناسب، عدم غافل از نقص گیربکس اتوماتیک یا دستی و گیربکس اتوماتیک یا دستی را به صورت دوره ای نگهداری کنید.

چگونه می توانم عمر دنده یا گیربکس مازراتی افزایش دهم؟

همچنین می توانید با بررسی مداوم روغن گیربکس، اطمینان از استفاده از بهترین انواع روغن گیربکس دستی یا اتوماتیک در هنگام تعویض روغن گیربکس اتوماتیک یا معمولی، رعایت رانندگی با دقت و آرامش، عمر گیربکس یا گیربکس خودروی خود را افزایش دهید . رفع فوری مشکلات خودرو، از جمله هرگونه مشکل در دنده یا گیربکس، اعم از نقص در عملکرد گیربکس اتوماتیک یا معمولی، علاوه بر نگهداری خودروی خود حداقل یک بار در سال، از جمله تعمیر و نگهداری برای هر گونه مشکل در دنده یا گیربکس اتوماتیک یا معمولی. این باعث افزایش طول عمر خودرو و حفظ آن در شرایط خوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس