تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو

یکی از خودروهای پرطرفدار و رایج در بازار ایران مازراتی گرن کابریو است که هزینه بالایی برای تعمیر و نگه‌داری نسبت به انواع خودروها دارد. گیربکس مازراتی گرن کابریو اغلب به صورت اتوماتیک است. (تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو)

تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی

گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو نیز در اثر استفاده زیاد از آن بعد گذشت مدتی از کارکرد آن دچار خرابی‌های گوناگونی خواهد شد که باید به موقع اقدام به تعمیر گیربکس شود و علائم آسیب آن را در مدت زمان کوتاهی برطرف نمود. همچنین تعمیر تخصصی گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو باید در تعمیر‌گاه‌های معتبر و معروف تحت نظر افراد کارآزموده و حرفه‌ای انجام شود.

در این صورت آسیبی حین تعمیر به بقیه قطعات گیربکس وارد نخواهد شد و عملکرد گیربکس افزایش می‌یابد. تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی نیاز به هزینه بالایی برای پرداخت ندارد. البته هزینه تعمیرات گیربکس اتوماتیک مازراتی با توجه به نوع و شدت آسیب متفاوت است که باید به طور کامل بررسی شود.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس: استان تهران، اندیشه – جوانمردان، شهید کاشانی (ورودی کارواش استقلال)

خدمات ما:

در صورتی که صاحب خودروی مازراتی گرن کابریو هستید و خودروی شما با مشکل خرابی گیربکس اتوماتیک مواجه شده است، می‌توانید از خدمات مرکز تعمیرکار استفاده کنید. مجموعه ما انواع خدمات مربوط به تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی را ارائه می‌دهد.

در مرکز تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو تعمیرکار می‌توانید برای رفع مشکلاتی مانند تقه زدن، خلاص شدن در حین حرکت، زوزه کشیدن گیربکس و خرخر کردن در حین رانندگی از گیربکس اتوماتیک مازراتی خود اقدام کنید. توجه داشته باشید که این خدمات در مجموعه ما با بالاترین کیفیت و کمترین نرخ تعرفه ارائه می‌شوند. جهت ادامه مقاله تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با ما همراه باشید

قیمت گیربکس اتوماتیک مازراتی گرن کابریو

مازراتی گرن کابریو ( Gran Cabrio ) یک خودروی کروک 4 نفره است که می توان گفت تنها خودروی کروکی که فضای بسیار خوبی را در اختیار سرنشینان عقب می گزارد و علاوه بر مدل پایه دو مدل دیگر از این خودرو با نام که گرن کابریو اسپورت و گرن کابریو Mc نیز تولید می شود که هر سه مدل دارای سقف قابل انعطاف سبکی هستند .

افرادی که قصد تغییر یا تعمیر گیربکس مازراتی  خود را به نوع اتوماتیک دارند، همواره این سوال را از خود می‌پرسند که برای انجام این کار چقدر باید هزینه پرداخت کرد؟ در پاسخ به این سوال، باید بگوییم در رابطه با هزینه تبدیل گیربکس مازراتی گرن کابریو به اتوماتیک، همه‌چیز بستگی به نوع گیربکس انتخابی شما دارد.

 گیربکس‌های مکانیکی کم‌ترین قیمت را در مقایسه با دیگر گیربکس‌ها دارند و ارزان‌تر از گیربکس‌های معمولی هستند. در ضمن با افزایش تعداد دنده‌ها در گیربکس‌های پیشرفته حالت‌های گوناگونی از رانندگی را می‌توان تجربه کرد. بنابراین قیمت این نوع گیربکس‌ها گران‌تر خواهد بود و هزینه بیشتری برای تعمیر و نگهداری آن نیز باید پرداخت شود. همچنین هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی با توجه به نوع و قیمت آن تغییر می‌کند.

برای دریافت قیمت و تعمیر گیربکس اتوماتیک مازراتی تهران می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیرکار تماس بگیرید.

علل متداول خرابی گیربکس‌ مازراتی گرن کابریو

دیسک و صفحه یکی از قطعات و لوازم مصرفی خودرو به شمار می‌رود که در گیربکس‌های دنده‌ای استفاده می‌شود. چنین چیزی دیگر در گیربکس‌های اتوماتیک وجود ندارد که به دلیل مکانیزم متفاوت این گیربکس‌ها است. همین مکانیزم متفاوت باعث شده است که خرابی‌هایی که برای این دو گیربکس ایجاد می‌شوند هم به مراتب متفاوت باشند و رفع مشکلات گیربکس‌های اتوماتیک به مراتب سخت‌تر باشد و نیاز به دانش بالاتری داشته باشد.

توجه داشته باشید که در بسیاری از مواقع برای تعمیر گیربکس، روغن آن هم تعویض می‌شود و گاهی اوقات خود روغن نامناسب هم از علل خرابی گیربکس اتوماتیک است. انواع روغن گیربکس اتوماتیک در بازار وجود دارد که هرکدام دارای استانداردها و گران‌روی مخصوصی هستند. از جمله این روغن‌ها می‌توان به انواع ۷۵W۸۰، ۷۵W۹۰، ۸۵W۹۰، ATF، MTF، AL۴، GL۵ و موارد دیگر اشاره کرد.

کیفیت قطعات نیز تاثیری مستقیمی روی میزان استهلاک گیربکس دارد. به‌عنوان‌مثال، بیشترین خرابی برای گیربکس‌های خودروهای ایرانی و قدیمی مانند ۲۰۶ اتوماتیک است. خودروهای چینی، به مراتب خرابی‌های کمتری نسبت به گیربکس‌های خودروهای ایرانی دارند. این خرابی‌ها، در گیربکس‌های خودروهای کره‌ای به مراتب کمتر مشاهده می‌شود. کمترین میزان خرابی گیربکس هم برای خودروهای اروپایی و ژاپنی است.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس