تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سید با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سید با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سید با 12 ماه گارانتی

سدان کامپکت کره ای با ظاهر اسپرت و ظریف خود جلب توجه نمی کند. هم برای تورهای شهری و هم برای سفرهای طولانی مدت مناسب است و هندلینگ عالی دارد.

با این حال، هیچ مدلی از مشکل گیربکس کیا Ceed مصون نیست . در صورت مشاهده علائمی مانند صدای پچ پچ، روغن روی زمین یا مشکل در تعویض دنده، تعمیر گیربکس کیا Ceed الزامی است. راه حل های زیادی وجود دارد، از جمله تعویض گیربکس معیوب با مدل کارکرده یا تعویض استاندارد.

تعمیر گیربکس کیا

تماس فوری

تعمیر گیربکس کیا سید

خرابی قطعات در خودورهای گران قیمت و لوکس نیز دیده می‌شود و موردی کاملا طبیعی است. قطعات خودروها به مرور زمان به دلایل مختلفی همچون استهلاک، آسیب دیدگی، فرسودگی یا حتی عدم سرویس به موقع، دچار ایراد و خرابی

هنگامی که راه حل در تعویض گیربکس کیا شما نهفته است ، اولین رفلکس بررسی مرجع خواهد بود. کدی است که روی جعبه حک شده است. آیا ناخوانا است؟ می توانید از داده های مربوط به سال ساخت و موتور Ceed خود استفاده کنید تا بفهمید کدام گیربکس مناسب آن است.

این سدان همانطور که می دانیم در سال 2018 در 4 نسخه مختلف عرضه خواهد شد. Ceed Motion مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی برای موتورهای 1.0 T-GDi ISG 100 اسب بخار و 120 اسب بخار، 1.4 T-GDi 140 اسب بخار ISG، 1.6 CRDi ISG 115 اسب بخار و 136 اسب بخار است.

نسخه Active همان موتورهای قبلی را با همان گیربکس مکانیکی 6 سرعته ارائه می دهد. واحدهای دیزلی 1.6 CRDi 115 اسب بخار و 1.6 CRDi 136 اسب بخار و همچنین موتور بنزینی 1.4 T-GDi 140 اسب بخار با کلاچ دوبل اتوماتیک 7 سرعته (DCT7) نیز موجود است.

GT Line و GT Line Premium دقیقاً موتورهای مشابهی دارند. این یک جعبه دنده 6 سرعته مکانیکی است که در نسخه 1.0 T-GDi 120 اسب بخار یافت می شود. 1.4 T-GDi 140 و 1.6 CRDi 136 با هر دو گیربکس DCT7 و 6 سرعته دستی در دسترس هستند.

کروز کنترل تطبیقی ​​به عنوان گزینه ای برای مدل های با DCT7 موجود است.

شما بیشتر به گیربکس کیا Ceed sw علاقه مند هستید، در غیر این صورت برای نسخه استیشن واگن؟ موتور 1.0 T-GDi 100 اسب بخاری ISG که در تریم Motion و Active موجود است، با یک گیربکس 6 سرعته دستی جفت می شود. همتای 120 اسب بخاری آن که در تمام سطوح تریم موجود است، از BVM6 نیز برخوردار است. موتور 1.4 T-GDi 140 اسب بخاری ISG با BVM6 برای تمام سطوح مجهز شده است. سپس Ceed Motion تنها مدلی است که با DCT7 ارائه نمی شود. نسخه Active برای موتور 1.6 CRDi 115 اسب بخاری ISG با گیربکس اتوماتیک DCT7 یا گیربکس دستی 6 سرعته موجود است. BVM6 در هر 4 سطح موجود است. در مورد موتور دیزلی 1.6 CRDi 136 اسب بخاری ISG، نسخه Motion تنها نسخه ای است که از گزینه DCT7 بهره نمی برد.

Ceed همچنین در نسخه هیبریدی قابل شارژ از سال 2019 در دسترس است. این خودرو دارای یک موتور 1.6 GDi با قدرت 141 اسب بخار است که به یک DCT 6 سرعته متصل شده است.

برای یادآوری، Ceed فعلی از نسل کیا Cee’d (با آپاستروف) است که در سال 2007 با گیربکس 4 سرعته اتوماتیک و 5 یا 6 سرعته دستی به بازار عرضه شد.

نسل دوم Cee’d در سال 2012 معرفی و در سال 2015 تغییر سبک خواهد شد. به دنبال این بهبود، کیا این سدان را با DCT7 عرضه می کند.

تعمیر گیربکس کیا سید در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تعمیر گیربکس اتومات کیا، نیازمند بهره‌مندی از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر گیربکس اتوماتیک خودرو است. در صورتی که تعمیر گیربکس کیا خود را به تعمیرکار غیرماهر بسپارید، باید منتظر بروز مشکلات جدی‌تر برای خودروی خود باشید.

چگونه گیربکس کیا سید را تعمیر کنیم؟

همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید، تعمیر تنها زمانی امکان پذیر است که ماهیت عیب شناسایی شود و مهمتر از آن، علت عیب مشخص شود. این نیاز به دانش کامل عیب یابی خودرو دارد. عملیات سختی است. بنابراین ما به شما توصیه می کنیم که دخالت نکنید. در عوض، Carens خود را به یک کارگاه تخصصی ببرید. او می تواند مناسب ترین گزینه های تعمیر را به شما پیشنهاد دهد. مهارت های قوی و ابزاری که در اختیار دارد، تعمیر با کیفیت و با ضمانت را تضمین

تعمیر باید بر اساس مشکل باشد. به عنوان مثال، اگر روغن گیربکس کیا سید بیش از حد کثیف باشد، احتمالاً نیاز به تعویض روغن گیربکس کیا سید است . در صورت نشتی روانکار، شارژ کردن گیربکس کیا Ceed پس از آب بندی نشتی می تواند مفید باشد.

در مواردی که حذف گیربکس کیا Ceed اجتناب ناپذیر است، باید چندین مرحله را دنبال کرد و اقدامات احتیاطی مختلفی را در طول فرآیند انجام داد. از نظر فنی، گیربکس باید قبل از تعمیر تخلیه شود. برای اطمینان از اینکه اجزا در شرایط خوبی هستند، تجزیه و تحلیل کامل مورد نیاز است. در غیر این صورت جعبه باید تعویض شود.

مراجعه به یک کارگاه حرفه ای ضروری است زیرا تعمیر یا تعویض گیربکس شما یک عملیات فوق العاده ظریف است که تحمل اشتباه را ندارد. اغلب نیاز به استفاده از ابزار خاص دارد و بدیهی است که دانش مکانیکی لازم است.

علت‌های رایج خرابی گیربکس سید

بسته به نوع گیربکس، ممکن است علت‌های متفاوتی برای خرابی وجود داشته باشد. به عنوان مثال، در خودروهایی که دارای گیربکس دستی هستند، مورادی مثل کشیدن دنده عقب، فشار بیش از حد به پدال گاز یا حتی کیفیت پایین گیربکس، منجر به خرابی آن شوند. در این صورت، چاره‌ای جز مراجعه به تعمیرگاه گیربکس کیا وجود ندارد.

در خودروهای اتوماتیک، این قضیه مقداری متفاوت است. به عنوان مثال، زمانی که در حال حرکت هستید، نباید دست به تغییر حالت گیربکس بزنید. به عنوان مثال، در صورتی که در حال حرکت هستید، تعویض حالت گیربکس به پارک، می‌تواند باعث رابی گیربکس شما شود. از دیگر دلایل متداولی که شما را نیازمند تعمیر گیربکس کیا می‌کند، می‌توان به:

  • نشت روغن از گیربکس
  • خلاص شدن گیربکس در حالت پارک
  • انتخاب حالت رانندگی (Drive) هنگام گاز دادن
  • خلاص کردن خودرو در سراشیبی
  • و…

در صورتی که هرکدام از این عوامل را در هنگام استفاده از خودروی کیا خود رعایت نمی‌کنید، دیر یا زود نیازمند استفاده از خدمات تعمیر گیربکس کیا خواهید شد.

شماره تماس تعمیرکار گیربکس اتوماتیک

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک کیا سید با 12 ماه گارانتی

یادتون باشه تعمیر گیربکس رو به هیچ تعمیرکاری نسپارید!!! تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانی با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

چه زمانی روغن گیربکس را تعویض کنیم؟

برای زمان تعویض روغن گیربکس گیربکس های دستی معمولاً هر 30000 تا 50000 مایل (48000 تا 80000 کیلومتر) نیاز به تعویض روغن گیربکس دارند . گیربکس های اتوماتیک معمولاً فواصل تعویض روغن دنده بین 60000 تا 100000 مایل (96000 تا 160000 کیلومتر) دارند. بهتر است فیلتر روغن گیربکس خود را همزمان با روغن تعویض کنید.

ادامه مطلب »زمان تعویض روغن گیربکس«

آیا گیربکس اتوماتیک ارزش تعمیر دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

هزینه های تعمیر گیربکس چگونه تعیین می شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس