تعمیر گیربکس بی ام و سری 2

تعمیر گیربکس بی ام و سری 2

تعمیر گیربکس بی ام و سری 2

شرکت خودروسازی بی ام و، یکی از برندهای محبوب و پرفروش خارجی در بازار ایران است که محصولات خوش قیمتی را روانه بازار کرده است. این شرکت آلمانی همواره سعی در تولید خودروهایی با قیمتی گران و بازدهی بالا است؛ از همین جهت، فروش بالایی در سرتاسر جهان دارد. تعمیر گیربکس بی ام و سری 2 یکی از خدماتی است که در تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان به شما ارائه می‌شود. در این مرکز می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و سری 2 بهرمند شوید.

تعمیر گیربکس بی ام و

 

تعمیر گیربکس اتوماتیک خودروهای خارجی در گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

به دلیل حساسیت بالای گیربکس خودرو، بهتر است آن را برای تعمیر به تعمیرگاه‌های تخصصی ببرید. تیم گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در تهران است. در صورت نیاز به خدمات ما نظیر تعمیر گیربکس بی ام و z4، می‌توانید با شماره تلفن درج شده تماس بگیرید. تکنسین‌های ما، تخصص بالایی در تعمیر انواع گیربکس اتوماتیک دارند و به دلیل شرکت در دوره‌های آموزشی جدید در این زمینه، همواره دانش خود را بروز نگه می‌دارند.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

تعمیر گیربکس بی ام و سری 2 در تهران

بسته به نوع و مدل خودروی بی ام و سری 2 شما، ممکن است گیربکس بکاررفته در آن نیز متفاوت باشد. این یعنی یک بی ام و مدل 2012، دارای گیربکس متفاوتی نسبت به بی ام و 2020 است. البته بیشتر از سه دهه است که بی ام و از نوعی گیربکس خاص و شخصی‌سازی شده به نام PDK استفاده می‌کند که در ادامه آن را معرفی می‌کنیم.

تعمیر گیربکس بی ام و سری 2

تعویض روغن گیربکس بی ام و سری 2

روغن گیربکس یا واسکازین، مایعی شفاف و قرمزرنگ است که وظیفه روان کنندگی چرخ دنده‌ها در گیربکس را برعهده دارد. این روغن علاوه بر روان کنندگی، ذرات آلودگی را جمع آوری کرده و از فیلتر رد می‌کند. همچنین از ساییدگی و خوردگی قطعات داخلی گیربکس جلوگیری به عمل می‌آورد.

بنابراین روغن واسکازین یکی ای بخش‌های مهم گیربکس است. پیشنهاد می‌شود بعد از طی مسافت 30000 تا 50000 کیلومتری یا در فاصله زمانی 6 یا 4 ماهه، روغن گیربکس را تعویض کنید.

سرویس گیربکس بی ام و سری 2

سرویس گیربکس موجب بهبود عملکرد آن شده و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند. در تعمیرگاه‌های تخصصی سرویس جزئی و کلی گیربکس به شما ارائه می‌شود. در سرویس جزئی، تنها گیربکس و قزعات داخلی بررسی شده و در صورت نیاز، قطعه‌ای درون آن تعویض یا تعمیر می‌شود. در سرویس کلی، علاوه بر بررسی دقیق گیربکس، روغن گیربکس نیز تعویض شده و با روغن نو و باکیفیت تعویض می‌شود. به این صورت، با یک تیر سه نشان زده‌اید. هم روغن گیربکس تعویض شده؛ هم گیربکس بررسی و قطعات معیوب تعمیر شده‌اند و هم از وقوع مشکلاتی که شما را مجبور به تعمیر گیربکس بی ام و سری 2 می‌کنند، جلوگیری به عمل آمده است.

هزینه تعمیر گیربکس بی ام و سری 2 چقدر است؟

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک یکی از پرتکرارترین سوالاتی است که از ما پرسیده می‌شود. بگذارید خیال شما را راحت کنیم: «هزینه تعمیر گیربکس بی ام و سری 2 بسته به نوع خرابی متفاوت است». این یعنی بدون کارشناسی و بررسی گیربکس توسط کارشناس تعمیر گیربکس، نمی‌توان هزینه دقیقی را اعلام کرد. اما به صورت کلی، هزینه‌ای که برای تعمیر گیربکس بی ام و سری 2 پرداخت می‌کنید، به عوامل دیگری نیز بستگی دارد.

اولین عامل، دستمزد تعمیر است. دستمزد تعمیر گیربکس اتوماتیک بسته به نوع گیربکس و نوع خودرو متفاوت است و معمولا از 300 هزار تومان برای تعمیرات جزئی آغاز شده و ممکن است تا چندین میلیون تومان افزایش پیدا کند. از طرف دیگر، نوع گیربکس نیز بر دستمزد دریافتی توسط تعمیرکار تاثیر می‌گذارد. مسلما گیربکس‌هایی که دارای فرآیند تعمیر سخت‌تر و پیچیده‌تری هستند، هزینه بیشتری را به دنبال دارند.

مورد دوم، هزینه قطعات موردنیاز است. هر گیربکس از تعداد زیادی قطعه کوچک تشکیل شده که هرکدام را می‌توان در فروشگاه لوازم یدکی خودرو پیدا کرد. بسته به نوع و کیفیت قطعات، قیمت آنها نیز متفاوت است. برای مثال ممکن است یک قطعه اورجینال را به قیمت 500 هزار تومان خریداری کنید؛ در صورتی که نمونه تقلبی و فیک همان قطعه، تنها 100 هزار تومان قیمت داشته باشد. البته باید نایاب بودن قطعات موردنیاز تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و سری 2 را به قیمت بالا نیز اضافه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس