تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس خودروهای فولکس واگن (Volkswagen) با ضمانت یکساله در تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان. ما در این مطلب” تعمیر گیربکس فولکس واگن با 12 ماه گارانتی ” علاوه بر اینکه راه های ارتباطی از جمله شماره تماس و آدرس تعمیرگاه را درج می کنیم، به مشکلات خرابی گیربکس نیز میپردازیم.همراه ما باشید.

آدرس تعمیرگاه گیربکس زانتیا در تهران

تماس فوری 09128390325

شماره تماس تعمیرکار گیربکس فولکس واگن

تعمیر گیربکس حوزه تخصصی خود را دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند در آن دخیل باشد. تعمیر گیربکس اتوماتیک نیاز به دانش و تجربه چندین ساله دارد که باید به آن توجه کنید. مجموعه گیربکس کار ایرانیان با داشتن کادری متخصص و مجرب این تضمین را به شما می دهد تا گیربکس خودرو خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر کنید.

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

آدرس تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

مهندس بیژن مرادی با 20 سال سابقه در زمینه تعمیرات گیربکس و تاسیس گروه تعمیراتی به نام گیربکس ایرانیان به عنوان یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران شناخته شده است.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

گیربکس واگن توارگ (VW Touareg)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ (VW Touareg)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ (VW Touareg)

کلیه گیربکس های اتوماتیک فولکس واگن توارگ تعمیر شده توسط مجموعه متخصصی گیربکس کار ایرانیان پس از آزمایش در دینامومتر گیربکس ما تحت شرایط خودرو به مشتریان ما تحویل داده می شود.به این ترتیب تعمیر تضمینی گیربکس اتوماتیک انجام می شود.

تیم متخصص ما در خصوص خرابی گیربکس اتوماتیک خودروهای فولکس واگن توارگ همیشه همراه شماست. تیم مهندسین مکانیک ما با کمال میل از شما در مورد نقص گیربکس فولکس واگن توآرگ پشتیبانی می کنند.

گیربکس واگن ترانسپورتر (VW Transporter T5)

خطاهای گیربکس اتوماتیک ترانسپورتر VW Transporter T5

خطاهای گیربکس اتوماتیک ترانسپورتر VW Transporter T5

پس از سال 2003، Volkswagen Transporter گیربکس 09K یا TF-60 را به عنوان نام سازنده در Aisin به عنوان یک گیربکس تمام اتوماتیک ترجیح داد. برای اینکه این خودروها با DSG متفاوت باشند، با نام Tiptronic به بازار معرفی شدند.

گیربکس Aisin TF60 دارای تعویض دنده نرم است. با این حال، با گذشت زمان، مانند سایر گیربکس های Aisin، به خصوص از قسمت بدنه سوپاپ (یونیت هیدرولیک) شروع به خرابی می کنند.

رایج‌ترین مشکلات گیربکس‌های VW Transporter 5 09K ضربه زدن در تعویض دنده است – مثل اینکه وسیله نقلیه دیگری از پشت به آن ضربه زده است (مخصوصاً 3-4 گیربکس)، لرزش هنگام حرکت از پارک (P) به رانندگی (D)، خودرو شتاب گرفتن علیرغم افزایش سرعت و تعویض دنده گیربکس اینها مشکلاتی مانند تعویض نشدن و بالا و پایین شدن دنده اتوماتیک گیربکس است.

اکثریت قریب به اتفاق این مشکلات توسط مغز انتقال دهنده و شیر برقی ایجاد می شود. اگر مشکل به موقع مداخله نشود، قسمت مکانیکی گیربکس نیز آسیب می بیند.

باور عمومی در بازار این است که بسیاری از مشکلات گیربکس با تعویض بوش های برقی برطرف می شود. با این حال، اگر میل سوپاپ شما فرسوده شده باشد، تعمیر شیر برقی هدر دادن پول خواهد بود. روش صحیح این است که هم بدنه شیر و هم شیر برقی را با هم تعمیر اساسی کنیم.

گیربکس واگن تیگوان (VW Tiguan)

انواع گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تیگوان

انواع گیربکس اتوماتیک فولکس واگن تیگوان

عیب و تعمیر تیگوان DSG

ما سعی کردیم نقص های گیربکس DSG را که در خودروهای تیگوان با آن مواجه شده است را برای شما خلاصه کنیم.

1. خرابی مکاترونیک تیگوان:

این یک نوع نقص است که با تکان خوردن و صدا در هنگام تعویض دنده شروع می شود و در صورت ادامه استفاده از وسیله نقلیه خود به این روش تا زمانی که وسیله نقلیه حرکت نکند ادامه خواهد داشت. همچنین به عنوان خرابی پمپ مکاترونیک شناخته می شود.

  • P189C محدودیت عملکردی به دلیل ایجاد فشار ناکافی
  • حفاظت پمپ P17BF به حداکثر حد مجاز رسیده است
  • P0562 ولتاژ کم سیستم
  • P1604 خرابی واحد کنترل
  • P177D فشار کلاچ خیلی زیاد است

افتراق خرابی پمپ مکاترونیک از خرابی برد مکاترونیک به طور قابل توجهی هزینه تعمیر را کاهش می دهد. تیم متخصص ما برای تعمیر مکاترونیک تضمینی در این زمینه در خدمت شما هستند.

2. خرابی برد مکاترونیک:

خرابی‌های برد گیربکس DSG با مخلوط کردن موقعیت‌های دنده روی صفحه هنگام استارت بیشتر مشخص می‌شود. گاهی اوقات وقتی به R تغییر می‌دهید، وسیله نقلیه شما در موقعیت P روی صفحه ظاهر می‌شود، گاهی اوقات وقتی آن را به D منتقل می‌کنید، ممکن است وسیله نقلیه شما در موقعیت N یا R روی صفحه ظاهر شود. علاوه بر این، علامت دیگر علامت کلیدی است که هنگام جابجایی دنده به موقعیت روی صفحه ظاهر می شود. در موارد نادری توسط تیم متخصص ما مشخص شده است که مسیرهای داخل کارت ها خراب می شود و نقص هایی مانند نقص سلونوئید در رایانه داخلی به عنوان DTC ایجاد می شود. در برخی از خرابی ها، در حالی که برد مکاترونیک تعمیر می شود، اکثر اوقات بردهای مکاترونیک تعویض می شوند.

3. شکست کوپلینگ:

خرابی کلاچ DSG ممکن است خود را به صورت عدم شتاب در هنگام شتاب گیری خودرو، ضعف در کشش یا مشکل در بلند کردن خودروی متوقف شده از جای خود در اولین حرکت، به ویژه در شیب ها نشان دهد. در موارد پیشرفته لنت‌های کلاچ شما نازک‌تر می‌شوند و باعث بروز مشکلات ناگهانی کلاچ می‌شوند و شما این را به عنوان ضربه و لرزش در خودرو درک خواهید کرد.

خودروهای برند فولکس واگن گاهی اوقات زمانی که دچار نقص کلاچ می شوند، کد خطای P1741 را به اشتراک می گذارند. شرکت ما با سرویس های خود در استانبول، آنکارا و ازمیر به مشکلات کلاچ شما خدمات تضمینی ارائه می دهد.

گیربکس واگن پولو (VW Polo)

مشکلات گیربکس واگن پولو DSG

مشکلات گیربکس واگن پولو DSG

لرزش، صدای پر سر و صدا، ارتعاش و صدایی که در هنگام تعویض دنده شروع به شنیدن می کند، منادی مشکل مکاترونیک است.

* کدهای خطا P17BF P189C Polo DSG Mechatronics

هنگامی که یک خطای مکاترونیک در خودروهای DSG Polo وجود دارد، معمولاً با دو کد عیب زیر روبرو می شوید:

  • P189C محدودیت عملکردی به دلیل ایجاد فشار ناکافی
  • حفاظت پمپ P17BF به حداکثر حد مجاز رسیده است

همچنین ممکن است با کدهای خطای زیر روبرو شوید: P0562، P1604

در هر صورت، واحد مکاترونیک انتقال باید برچیده شود. در شرکت ما که بزرگترین شرکت بازنگری گیربکس در ترکیه است، تعمیر مکاترونیک Polo DSG تضمین شده است. برای اطلاع از قیمت مکاترونیک فعلی DSG می توانید با شماره 09128390325 تماس بگیرید.

خرابی کارت Polo Mechatronics:

خرابی کارت مکاترونیک VW Polo DSG با مخلوط کردن موقعیت‌های دنده روی صفحه هنگام فشار دادن بیشتر استارت مشخص می‌شود. گاهی اوقات وقتی به R تغییر می‌دهید، وسیله نقلیه شما در موقعیت P روی صفحه ظاهر می‌شود، گاهی اوقات وقتی آن را به D منتقل می‌کنید، ممکن است وسیله نقلیه شما در موقعیت N یا R روی صفحه ظاهر شود. به طور خلاصه، حروف PRND شما ممکن است روی صفحه اشتباه گرفته شوند. اگر چراغ‌های PRND روی صفحه‌نمایش چشمک می‌زنند، به احتمال زیاد یک نقص در برد مکاترونیک دارید.

علاوه بر این، علامت دیگر علامت کلیدی است که هنگام جابجایی دنده به موقعیت روی صفحه ظاهر می شود. در موارد نادری توسط تیم متخصص ما مشخص شده است که مسیرهای داخل کارت ها خراب می شود و نقص هایی مانند نقص سلونوئید در رایانه داخلی به عنوان DTC ایجاد می شود.

* خرابی کلاچ گیربکس Polo DSG:

لغزش در کلاچ می تواند خود را به صورت عدم شتاب گرفتن در هنگام شتاب گیری وسیله نقلیه به خصوص در شیب ها، ضعف در کشش یا مشکل در بلند کردن وسیله نقلیه ثابت از جای خود در اولین حرکت نشان دهد.

اگر همچنان مشکل دارید، به احتمال زیاد لنت های کلاچ شما نازک شده است که باعث بروز مشکلات ناگهانی کلاچ می شود و شما این را به عنوان ضربه و لرزش در خودرو درک می کنید.

شرکت ما با سرویس های خود در استانبول، آنکارا و ازمیر به مشکلات کلاچ شما خدمات تضمینی ارائه می دهد.

* خرابی چرخ فلایویل DSG – صدای ترک خوردگی:

نوعی نقص که اغلب با خرابی کلاچ در خودروهای DSG که بیش از 100000 کیلومتر هستند اشتباه گرفته می شود، خرابی فلایویل DSG است. فلایویل در اولین حرکت و زمانی که وسیله نقلیه در دنده است، صدای ترق و ترق شدید و بیش از حد تولید می کند. بسیاری از سرویس‌ها و کاربران فکر می‌کنند که این کار بدون اینکه متوجه باشند ارائه می‌شود. حقیقت این است که یک کارگاه تخصصی وسیله نقلیه شما را عیب یابی می کند.

گیربکس واگن سی سی (VW CC)

خطاهای گیربکس واگن VW CC

خطاهای گیربکس واگن VW CC

نقص های رایج در خودروهای فولکس واگن CC با استفاده از گیربکس DSG:

  1. خرابی مکاترونیک DSG
  2. خرابی برد مکاترونیک
  3. خرابی کلاچ
  4. مشکل گرمای بیش از حد
  5. سر و صدا در فلایویل در کیلومترهای بالا

می توان آن را به عنوان طبقه بندی کرد در زیر، دو عیب رایج، خرابی مکاترونیک CC و خرابی کلاچ CC را برای شما مورد بحث قرار داده ایم.

تعمیر مکاترونیک فولکس واگن سی سی

لرزش، صدای پر سر و صدا، ارتعاش و صدایی که در هنگام تعویض دنده شروع به شنیدن می کند، منادی مشکل مکاترونیک است. اگر به این ترتیب به رانندگی با وسیله نقلیه خود ادامه دهید، آسیب بیشتر می شود و با روشن شدن یک روز صبح وسیله نقلیه شما روشن نمی شود. هنگامی که VW CC مکاترونیک خراب می شود، معمولاً با این دو کد خرابی روبرو می شوید:

  • P189C محدودیت عملکردی به دلیل ایجاد فشار ناکافی
  • حفاظت پمپ P17BF به حداکثر حد مجاز رسیده است

در هر دو مورد، واحد مکاترونیک انتقال باید جدا شود. شرکت ما که بزرگترین مرکز انتقال در ترکیه است، با استفاده از شبکه خدمات خود در سراسر کشور، با کمال میل به شما در حل مشکلات مکاترونیک در شهر شما کمک خواهد کرد.

گیربکس واگن آماروک (VW Amarok)

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آماروک

تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آماروک

اگر با مشکل گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آماروک مواجه هستید، در سایتی تشریف اوردین که تمام تخصص خود را در تعمیر گیربکس گذاشته است. ما به عنوان یکی از بزرگترین مرکز گیربکس اتوماتیک تهران، تعمیر و نگهداری گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آماروک گیربکس اتوماتیک را با ضمانت انجام می دهیم. اگر مشکلات گیربکس اتوماتیک فولکس واگن آماروک با مداخلات صحیح به موقع برطرف نشود، ممکن است پس از مدتی لذت رانندگی خود را از دست بدهید.

قیمت تعمیر گیربکس اتوماتیک فولکس واگن

شما می توانید قیمت های فعلی گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ را از طریق تماس مطلع شوید. در صورت تمایل می توانید از خدمات ما بازدید کرده و از تخصص رایگان ما بهره مند شوید.

تعویض مایع گیربکس فولکس واگن

تعویض روغن گیربکس فولکس واگن توارگ با دستگاه های تمام اتوماتیک در خدمت ما انجام می شود. برای قیمت روغن گیربکس اتوماتیک فولکس واگن توارگ می توانید با شرکت ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس