تعمیر گیربکس پورشه باکستر

تعمیر گیربکس پورشه باکستر

تعمیر گیربکس پورشه باکستر

بیش از نیم قرن است که برند پورشه علاقه مندان به خودرو را ناامید نکرده است. گیربکس اتوماتیک این خودرو از اطمینان بالایی برخوردار است. بنابراین، برای جلوگیری از تعمیر آن، که هزینه زیادی دارد، فقط باید تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را به موقع انجام دهید و از اسب آهنی مراقبت کنید. علاوه بر این، شستشوی بیشتر اجزا و قطعات گیربکس اتوماتیک ضروری است. معمولاً پس از استفاده سخت، خرابی در واحد کنترل الکترونیکی جعبه رخ می دهد. (تعمیر گیربکس پورشه باکستر)

اعتبار کار ما حرفه ای بودن و صداقت است. تشخیص و جداسازی جعبه با حضور صاحب خودرو انجام می شود، در حالی که هزینه تمام کارها از قبل توافق شده است و متعاقباً افزایش نمی یابد. 

تعمیر گیربکس پورشه

 

تعمیر و تعویض گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا

می توانید مطمئن باشید که همیشه آدرسی دارید که در مورد مشکلات گیربکس پورشه می توانید به دانش و تجربه آن اعتماد کنید. شما می توانید نه تنها تعمیر گیربکس، بلکه خدمات مختلفی مانند تعویض روغن گیربکس اتوماتیک پورشه، گیربکس کاملاً جدید و تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده را دریافت کنید. هر زمان که حتی با کوچکترین مشکل گیربکس در وسیله نقلیه خود مواجه شدید، می توانید با خیال راحت با ما تماس بگیرید. حتی مشکلات جزئی گیربکس اتوماتیک پورشه که بلافاصله بررسی و تشخیص داده نمی شوند، بزرگتر می شوند و عمر وسیله نقلیه شما را کوتاه می کنند و باعث هزینه های زیادی می شوند. تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان راه حل های قطعی برای خودروهای گروه پورشه ارائه می دهیم.

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

تیم حرفه ای با تجربه ما؛ اول از همه، بررسی دقیق وسیله نقلیه شما را انجام می دهد و سریع ترین، مناسب ترین و دقیق ترین آنالیز را برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه پانامرا انجام می دهد. ما اصل ارائه راه حل های اقتصادی به مشتریان خود را بدون انجام عملیاتی مانند تعویض صحیح قطعات یا جداسازی و مونتاژ غیر ضروری اتخاذ می کنیم.

ما کلیه قطعات گیربکس را با آخرین مدل تجهیزات خود در استانداردهای اروپایی و جهانی تعمیر می کنیم. ما به طور مداوم پیشرفت های تکنولوژیکی را برای آموزش تیم فنی و تامین تمام دستگاه های لازم دنبال می کنیم.

گیربکس های اتوماتیک پورشه پانامرا به طور کلی می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. این مشکلات اغلب پس از 100 هزار کیلومتر دیده می شود. انجام تعمیر و نگهداری دوره ای گیربکس برای جلوگیری از بروز مشکلات گیربکس اتوماتیک در وسایل نقلیه شما بسیار مهم و حساس است.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

 

تعمیر گیربکس پورشه باکستر

چگونه نشتی گیربکس را در پورشه باکستر تعمیر کنیم؟

پس از کشف منابع مختلف نشتی گیربکس یا روغن گیربکس در پورشه پانامرا، سعی می کنیم گزینه های شما برای تعمیر این نشتی روغن را برای شما شرح دهیم. توجه داشته باشید که به هر دلیلی، پس از شناسایی نشتی، باید به یک کارگاه مراجعه کنید تا منشا دقیق نشتی را تشخیص دهید، در هر صورت ممکن است گیربکس شما به طور غیرقابل جبرانی خراب شود. با این حال، نحوه خدمات گاراژ و راه حل هایی که به شما پیشنهاد می شود در اینجا آمده است:

  • اغلب اوقات برای تشخیص نشتی، تکنسین باید گیربکس را از بین ببرد که به هزینه کار بالایی نیاز دارد.
  • اگر خوش شانس باشید و فقط یک واشر باشد، تکنسین شما آن را عوض می کند و گیربکس پورشه پانامرا شما را دوباره سرهم می کند، در هر صورت باید کل گیربکس را عوض کنید.
  • در نهایت، برای کسانی که خودتان آن را انجام می دهند، می توان از کیت آب بندی استفاده کرد که فقط در صورت نشتی های کوچک قدرتمند است، این کیت حدود 40 یورو ارزش دارد.

مراحل تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه باکستر

تشخیص:

تعمیر گیربکس باید با تشخیص آن آغاز شود. تشخیص گیربکس اتوماتیک با استفاده از تجهیزات تشخیصی خاص و یک تست درایو انجام می شود. پس از این کار، تکنسین خرابی خودروی شما را مشخص می کند.

محاسبه:

ما عیب یابی گیربکس اتوماتیک را انجام می دهیم ، لیستی از قطعات یدکی لازم برای تعمیر را تهیه می کنیم. ما هزینه و زمان تعمیرات را محاسبه می کنیم.

تعمیر:

متخصصان ما تنها با استفاده از ابزارهای حرفه ای، خودروی شما را بر اساس نقشه های تکنولوژیکی و الزامات سازنده تعمیر می کنند

نتیجه:

گیربکس اتوماتیک شما دوباره سالم است. قطعات و نیروی کار با 1 سال گارانتی ارائه می شود.

انواع مختلف گیربکس اتوماتیک پورشه باکستر

گیربکس ها به عنوان قوی و آسان برای استفاده شناخته می شوند، در واقع، زیرا شما نیازی به استفاده از پدال کلاچ ندارید و این فرآیندها به صورت الکترونیکی و مکانیکی در طول عمر همه گیربکس ها کنترل می شوند. بهتر.
با این حال بسته به نوع گیربکس اتوماتیکی که پورشه باکستر شما دارد، قابلیت اطمینان آن متفاوت خواهد بود، در زیر قصد داریم آنها را به شما ارائه دهیم:

  • گیربکس اتوماتیک کلاسیک: از مبدل گشتاور استفاده می کند که وظیفه اطمینان از تعویض دنده را خواهد داشت، این قدیمی ترین فناوری است، اگرچه “قدیمی” است که به طور گسترده ای شناخته شده است. بهبود در سال های اخیر (گزارش های بیشتر و مدیریت بهتر دنده).
  • گیربکس اتوماتیک رباتیک: این جعبه دنده دستی است که از مکانیزمی برای جایگزینی حرکاتی که راننده باید انجام دهد استفاده می کند. این نوع جعبه ها در حال گسترش کمتری هستند زیرا مشخص است که آنها بسیار کند هستند. همچنین معمولاً در مراحل اعلامی، تکان‌هایی وجود دارد.
  • گیربکس اتوماتیک دوکلاچه: این اوج گیربکس اتوماتیک است، از همان سبک مکانیزم گیربکس رباتیک استفاده می کند، اما به لطف کلاچ دوگانه آن، دیگر نگران کندی یا افزایش سرعت نخواهید بود. مصرف. آنها اغلب بر روی مدل های لوکس نصب می شوند.
  • گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته: برای درک عملکرد آن می توان مکانیزمی بسیار شبیه به اسکوترها را در نظر گرفت، به لطف یک متغیر است که مدیریت شتاب و سرعت چرخش موتور که معمولاً بسیار کند است، هماهنگ خواهد شد. و هنگام شتاب دادن پورشه باکستر خود واکنش نشان نمی دهد.

چگونه مشکلات گیربکس اتوماتیک پورشه باکستر را برطرف کنید؟

و در آخر سعی می کنیم راه های تعمیر ایرادات گیربکس اتوماتیک را در پورشه باکستر شما ارائه دهیم . آنها را در این لیست پیدا کنید:

  • نشتی روغن در گیربکس اتوماتیک پورشه باکستر: محل نشتی را پیدا کنید و واشر مورد نظر را عوض کنید، سعی نکنید خودتان تعمیر را انجام دهید، تعویض واشر ممکن است ساده به نظر برسد، اما باز کردن گیربکس اینطور نیست. چند صد یورو به خصوص برای نیروی کار مورد نیاز است. دریغ نکنید با صفحه ما در مورد نشت روغن گیربکس در پورشه باکستر مشورت کنید.
  • مشکل سنسور: مهم نیست که کدام سنسور مورد نظر باشد، شما چاره ای نخواهید داشت و باید آن را تعویض کنید، سنسورها قابل تعمیر نیستند، بسته به سختی دسترسی به آن باید بودجه ای بین 100 تا چند صد یورو برنامه ریزی کنید. شما نیاز به تعویض دارید
  • تکان دادن: برای تکان دادن پورشه باکستر خود، فقط باید گیربکس را کاملا خالی کنید تا راحت باشید و دنده های خود را حفظ کنید.
  • گیربکس اتوماتیک پورشه باکستر من در حال لیز خوردن است – در این شرایط احتمالاً دیسک کلاچ مرده دارید، باید کلاچ را تعویض کنید و در برخی از مدل ها نمی توانید آن را بدون انجام تغییر سرعت استاندارد گیربکس تعویض کنید، برای هزینه آماده باشید. بیش از هزار یورو

مشکلات گیربکس اتوماتیک دیگری در پورشه باکستر وجود دارد، مانند مشکلات الکترونیکی یا مشکلات فشار، اما این لیست موارد اصلی را مشخص می کند، به هر حال برای چنین سیستم های پیچیده ای به محض اینکه مشکلی در این سطح مشاهده کردید، توصیه می کنیم سریعاً به مکانیک شما

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس