تعمیر گیربکس پورشه کاین

تعمیر گیربکس پورشه کاین

تعمیر گیربکس پورشه کاین

تعمیرگاه ما که تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه کاین را با استفاده از مقرون به صرفه ترین و با کیفیت ترین قطعات انجام می دهد، از سال 2005 در خدمت شماست. ما 100٪ تعمیر را در دفتر مرکزی خود در تهران می دهیم. برای ما بسیار ارزشمند است که اطمینان حاصل کنیم که مشتریان با خدمات تضمین شده تعمیر گیربکس اتوماتیک ما را با خوشحالی ترک می کنند.

تیم حرفه ای با تجربه ما؛ اول از همه، بررسی دقیق وسیله نقلیه شما را انجام می دهد و سریع ترین، مناسب ترین و دقیق ترین آنالیز را برای تعمیر گیربکس اتوماتیک پورشه کاین انجام می دهد. ما اصل ارائه راه حل های اقتصادی به مشتریان خود را بدون انجام عملیاتی مانند تعویض صحیح قطعات یا جداسازی و مونتاژ غیر ضروری اتخاذ می کنیم.

ما کلیه قطعات گیربکس را با آخرین مدل تجهیزات خود در استانداردهای اروپایی و جهانی تعمیر می کنیم. ما به طور مداوم پیشرفت های تکنولوژیکی را برای آموزش تیم فنی و تامین تمام دستگاه های لازم دنبال می کنیم.

گیربکس های اتوماتیک پورشه کاین به طور کلی می توانند مشکلاتی ایجاد کنند. این مشکلات اغلب پس از 100 هزار کیلومتر دیده می شود. انجام تعمیر و نگهداری دوره ای گیربکس برای جلوگیری از بروز مشکلات گیربکس اتوماتیک در وسایل نقلیه شما بسیار مهم و حساس است.

اعتبار کار ما حرفه ای بودن و صداقت است. تشخیص و جداسازی جعبه با حضور صاحب خودرو انجام می شود، در حالی که هزینه تمام کارها از قبل توافق شده است و متعاقباً افزایش نمی یابد. 

تعمیر گیربکس پورشه

تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان

گروه گیربکس کار ایرانیان، ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک در غرب تهران است. این مرکز در تمام ایام هفته (بجز جمعه‌ها)، از ساعت 8 صبح تا 9 شب میزبان شما همشهریان عزیز است.

شماره تماس: 09128390325 | 09190783005

تعمیر گیربکس پورشه کاین

با گیربکس پورشه کاین خود مشکل دارید؟

بررسی سرویس گیربکس بهترین کاری است که می توانید برای لذت رانندگی خود انجام دهید. اگر مراقب نباشید، در نهایت هزینه زیادی خواهید پرداخت. آیا گاهی اوقات هنگام تعویض دنده صداهای عجیبی می شنوید؟ آیا تعویض دنده به نظر شما ناخوشایند است؟ آیا از رفتار شیفتر خود ناراضی هستید؟ آیا به نظر می رسد که گیربکس اتوماتیک بیش از حد می چرخد؟ سپس احتمالاً زمان آن رسیده است که گیربکس توسط یک متخصص سرویس شود – هر چه زودتر بهتر! اگر خوش شانس باشید، گیربکس شما فقط به تعمیرات جزئی یا کمی روغن نیاز دارد. با این حال، اگر بیش از حد منتظر بمانید یا بدشانس باشید، گیربکس یا گیربکس اتوماتیک شما ممکن است نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد، که می تواند منجر به تعمیر و نگهداری عمده یا حتی تعویض شود.

با این علائم می توانید آسیب های احتمالی به گیربکس را تشخیص دهید:

  • خودرو پس از تعویض دنده یا هنگام تعویض دنده کمی تکان می خورد
  • تعویض دنده گیر کرده است، به این معنی که حرکت نسبتاً دشوار است یا اغلب دنده ها به بیرون می پرند.
  • موتور حتی زمانی که دنده درگیر است به حالت خنثی می رود
  • صداهای عجیب و غریب از گیربکس، مانند صدای کلیک یا تق تق

اینها شایع ترین علل آسیب انتقال هستند:

  • سطح روغن دنده پایین یا روغن دنده نامناسب استفاده شد
  • اضافه بار حرارتی
  • یک یا چند قسمت جداگانه گیربکس فرسوده یا معیوب است، مانند بلبرینگ گیربکس، دنده بیکار، حلقه های همگام ساز، آستین شیفت یا بدنه همگام ساز.
  • محفظه یا حلقه های آب بندی نشتی دارند
  • بدنه گیربکس آسیب دیده است
  • مونتاژ گیربکس اشتباه انجام شده است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس