تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو با 12 ماه گارانتی

رنو ساندرو دارای جعبه دنده 4 دنده خودکار است و در سربالایی‌های شدید، 4 سرعته بودن گیربکس اتوماتیک ساندرو مقداری دردسرساز است و برای جلوگیری از افت شتاب مجبوریم دور موتور را مقداری بالاتر از حد متعارف نگاه داریم؛ نکته‌ای که در نهایت به سر و صدای بیشتر موتور و مصرف سوخت بالاتر منتهی خواهد شد. یکی از معایب ساندرو به هنگام رانندگی، صدای موتوریست که در حالت عادی به داخل کابین نفوذ می‌کند که ناشی از گیربکس قدیمی این خودرو است. گیربکس قدیمی این خودرو باعث شده تا علاوه بر آنکه شتاب مناسبی نداشته باشد، مصرف سوخت نیز بالا برود. در ادامه‌ این مطلب”تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو با 12 ماه گارانتی” نشانی و شماره‌ تماس‌ تعمیرگاه‌ تخصصی گیربکس را درج‌ می کنیم .

تماس فوری
کلیک کنید

اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

آیا گیربکس اتوماتیک آسیب دیده قابل تعمیر است؟

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

تعمیرات تخصصی گیربکس رنو ساندرو

گیربکس ، گیرباکس یا به عبارتی جعبه‌ دنده (Gearbox) ، یکی از قطعات بنیانی در خودرو‌ها‌ به شمار‌ می رود که وظیفه‌ انتقال شتاب‌ تولید‌ شده‌ توسط‌ موتور‌ به چرخ ها را داراست . این قطعه‌ به مرور‌ زمان‌ دچار‌ استهلاک و تخریب میگردد . با توجه‌ به هزینه‌ بالای تعویض‌ گیربکس ، اکثرا تصمیم‌ میگیرند تا به جای‌ تعویض‌ این قطعه‌ ، آن را به دست یک میکانیک بسپارند . از آنجایی که ساخت این قطعه‌ پیچیده‌ میباشد؛ تعمیر‌ آن ها یک حرفه تخصصی خواهد بود و نیاز‌ به علم‌ و تجربیات زیادی دراین مورد‌ دارد‌.

آدرس تعمیرگاه (تعمیر گیربکس رنو ساندرو)

مهندس بیژن مرادی با سابقه 20ساله در حوضه تعمیرات گیربکس و راه اندازی مجموعه تعمیراتی به اسم گیربکس کار ایرانیان توانسته در تهران یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک شناخته شود.

آدرس: تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

5 مشکل اصلی گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو

برخورد با مسائل گیربکس می تواند برای بسیاری از مردم دلهره آور و خسته کننده باشد. با این حال، شما نمی خواهید در وسط ترافیک با وسیله نقلیه ای که نمی تواند دنده را عوض کند، گیر کنید. هنگامی که متوجه یک مشکل احتمالی شدید، باید تلاش کنید تا به شما کمک کند تا بفهمید چرا این مشکل رخ می دهد و آن را برطرف کنید.

تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو با 12 ماه گارانتی
تعمیر گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو

1. صدای بلند در هنگام تعویض دنده

مشکل: صدای بلند در هنگام تعویض دنده اغلب مربوط به گیربکس چهار سرعته اتوماتیک رنو است. مشخصه آن صدای کوبیدن بلند و چراغ اخطار «چک گیربکس» روی داشبورد است. نشت مایع در تنظیم کننده فشار یکی از دلایل اصلی است و می تواند منجر به عدم تعادل فشار مایع شود. گرفتگی شیر برقی نیز ممکن است مانع حرکت شود که باعث تاخیر در تعویض دنده می شود

راه حل: راه حل اصلی بررسی نشتی های احتمالی در گیربکس است. تشخیص مایع در مناطقی که معمولاً هیچ مایعی نمی بینید نباید سخت باشد. اگر نمی توانید نشتی را تعیین کنید، ممکن است مشکل شیر برقی باشد و این شما را مجبور می کند برای مرتب کردن مشکل و تعویض شیر برقی به مکانیک خود مراجعه کنید.

2. تغییر به حالت Limp Mode

مشکل: یک مشکل رایج گیربکس اغلب زمانی که خودرو به طور خودکار پس از گرم شدن به حالت لنگی تغییر می‌کند، مشاهده می‌شود. ممکن است هنگام استارت زدن خودروی شما خوب کار کند، اما هنگامی که خودرو گرم شد، به طور خودکار حالت لنگی را فعال می کند. مایع انتقال کم ممکن است حالت لنگی را ایجاد کند، اما شیر مدولاسیون فشار معیوب نیز ممکن است یکی از دلایل اصلی این مشکل باشد.

راه حل: اولین قدم این است که سطح مایع گیربکس را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکلی وجود دارد یا خیر. ممکن است متوجه شوید که نشتی دارد یا شیر مدولاسیون ناکارآمد است . پر کردن مایع گیربکس باید ساده باشد، اما تعویض شیر مدولاسیون ممکن است کمی طول بکشد و تلاش کند. هر چند شما باید به راحتی یک شیر جایگزین پیدا کنید.

3. عدم شتاب / واکنش ضعیف دریچه گاز

مشکل: با افزایش عمر رنو مگان، ممکن است با پاسخ تاخیری پدال گاز مواجه شوید. این مشکل بیشتر در خودروهایی با گیربکس دستی دیده می شود. اگر تاخیر بیش از 1 ثانیه نباشد قابل قبول است. با این حال، تاخیرهای طولانی تر می تواند نشان دهنده مشکل در کلاچ باشد. ممکن است متوجه شوید که کلاچ به درستی درگیر یا جدا نمی شود.

راه حل: جدا کردن کلاچ راه اصلی برای رفع این مشکل است. باید بررسی کنید که آیا فنرها فرسوده شده اند یا خیر. علاوه بر این، سیلندر اصلی نیز ممکن است مقداری ساییدگی و پارگی داشته باشد. وجود هوا در کانال های سیال نیز ممکن است مشکل باشد. قبل از انتخاب گران قیمت برای تعویض صفحه کلاچ، باید بررسی کنید که مشکل چیست.

4. لغزش گیربکس

مشکل: لغزش دنده ها مشکلی رایج در گیربکس های اتوماتیک قدیمی است. ممکن است متوجه شوید که وقتی شتاب می‌گیرید، ماشین به دنده قبلی برمی‌گردد. شاخک تعویض دنده آسیب دیده شایع ترین دلیل این مشکل است. شاخک ممکن است به درستی بین دنده های مختلف حرکت نکند و این می تواند منجر به لیز خوردن دنده شود.

راه حل: مشکل چیزی است که شما باید یک چک مکانیکی برای خود داشته باشید. در حالی که می‌توانید آن را در خانه تعمیر کنید، اغلب به سختی می‌توان آن را با چشمی که آموزش ندیده بود، برداشت. اگر با این مشکل برخورد نکنید، ممکن است با مشکلات دیگری روبرو شوید. رانندگی با لغزش مداوم دنده ها می تواند منجر به آسیب به سایر اجزای گیربکس شما شود.

5. گرمای بیش از حد سیال انتقال

مشکل: در شرایط نادر، ممکن است متوجه شوید که مایع گیربکس شما بیش از حد گرم می شود و بوی سوختگی از موتور می آید. از آنجایی که سیال انتقال گرمای تولید شده در اثر اصطکاک و چرخش را خنک می کند، ممکن است باعث احساس سوزش شود. این مشکل اغلب به دلیل کم بودن مایع گیربکس در خودرو ایجاد می شود.

راه حل: راه حل آسان است و ممکن است فقط لازم باشد مایع گیربکس را پر کنید. با این حال، ممکن است از روغن گیربکس اشتباهی نیز استفاده کرده باشید، به این معنی که برای تعویض روغن گیربکس با مارک درست، باید خودرو را تخلیه کنید. خوشبختانه، شما می توانید همه این کارها را در خانه انجام دهید.

گیربکس کار ایرانیان

پذیرش آنلاین تعمیر گیربکس اتوماتیک

گیربکس کار ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود راه های ارتباط آنلاین را نیز فراهم نموده تا کاربران بتوانند بصورت آنلاین پذیرش شوند.

چرا آنلاین نوبت بگیریم؟

2تا مورد داریم اگر گیربکس خودرو را قصد دارید فوری تعمیر کنید چه بهتر که با این شماره تماس بگیرید(09128390325 | 09190783005) اما نوبت دهی آنلاین براساس لیست مشتریان بهترین زمانی که می توانید خودرو خود را بیاورید تعمیر کنید بهتون اعلام می کند.

  • ارائه خدمات تخصصی در محل و تعمیرگاه
  • مشاوره تخصصی رایگان قبل از اقدام به تعمیر
  • ارائه بهترین قیمت جهت تعمیرات گیربکس
  • برخورد خوب با مشتریان و حفاظت از حقوق مشتریان
  • استفاده از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد

گارانتی

در گیربکس کار ایرانیان ، خدمات تعمیرات و کیفیت خدمات گارانتی می شود

مطلب پیشنهادی:تعویض روغن گیربکس اتوماتیک در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس