تعمیر گیربکس شاهین با 12 ماه گارانتی

تعمیر گیربکس شاهین

تعمیر گیربکس شاهین با 12 ماه گارانتی

یکی مواقعی که مدام دارندگان ماشین را در گیر بحران می‌نماید مشکلات گیربکس ماشین میباشد. در اینجا”تعمیر گیربکس شاهین با 12 ماه گارانتی” به سوالاتی جواب خوا‌هیم داد که برای دارندگان ماشین سایپا، خصوصاً صاحبان خودرو شاهین و بصورت کلی حول مسئله تعمیر گیربکس معمولا پیش می آید. با ما همراه باشید تا با تعمیر انواع مدل‌های گیربکس و هزینه‌های آن آشنا گردید.

تماس فوری
کلیک کنید

اگر اطلاعی ندارید که آیا مشکل از گیربکس شماست می توانید اقدام به دریافت مشاوره رایگان نمایید فقط با یه کلیک.

تعمیرات تخصصی گیربکس شاهین

گیربکس، گیرباکس یا این که همان جعبه دنده (Gearbox)، یکی از قطعات اصلی در خودروها به شمار می‌رود که وظیفه انتقال شتاب تولید شده توسط موتور به چرخ‌ها را دارااست. این قطعه به مرور زمان دچار استهلاک و خرابی میشود. با توجه به هزینه بالای تعویض گیربکس، اکثرا تصمیم می گیرند تا به جای تعویض این قطعه، آن را به دست یک تعمیرکار بسپارند. از آنجایی که پیاده سازی این قطعه پیچیده می باشد؛ تعمیر آنها یک کار تخصصی می باشد و نیاز به دانش و تجربیات بالایی دراین باره داراست.

مشخصات فنی شاهین

  • محور محرک دیفرانسیل جلو
  • گیربکس5 دنده دستی
  • پیشرانه4 سیلندر توربوشارژ (M15T)
  • حجم موتور1.5 لیتر

عملکرد فنی شاهین

  • قدرت110 اسب‌بخار
  • گشتاور178 نیوتن‌متر
  • شتاب13.2 ثانیه
  • سرعت190 کیلومتر برساعت
  • مصرف ترکیبی7.2 لیتر در صد کیلومتر

شماره تماس تعمیرکار خودرو شاهین

یادتان باشد‌ به هیچ‌ عنوان تعمیر‌ گیربکس را به هر تعمیرکاری نسپارید ! ! ! تعمیرات گیربکس حوضه تخصصی خود‌ را دارا است و هر تعمیرکاری نمی توان‌ در آن دست داشته باشد‌ . تعمیر‌ گیربکس نیازمند‌ علم و محک چند ساله دارد‌ که حتما باید به آن دقت بکنید . مجموعه‌ گیربکس کار‌ ایرانیان با در اختیار‌ داشتن کادری خبره و تجربه‌دار این تضمین‌ را به شما می دهد‌ تا به عالی ترین شیوه شدنی گیربکس اتومبیل شما تعمیر‌ بشود .

شمار تماس: 09128390325 | 09190783005

تعمیر گیربکس شاهین

آیا گیربکس ارزش تعمیر را دارد؟

برای‌ بسیاری‌ ، هزینه‌ بازسازی‌ قابل‌ قبول‌ است‌ زیرا‌ هنوز بسیار‌ کمتر از آن چیزی خواهد شد که صرف‌ خرید‌ یک ماشین‌ جدید‌ پرداخت می شود . به این دلیل ، از این نظر‌ ، مطمئناً تعمیر‌ یک گیربکس ایراد دار به گونه ای سرمایه گذاری ارزشمند‌ و گزینه قابل‌ تامل‌ است‌ . در این صورت‌ ، اگر‌ مکانیک‌ معتمد‌ شما پیشنهاد می کند‌ که این بهترین‌ کار‌ است‌ ، نباید تعمیر‌ گیربکس را رد کرد‌ .

آیا گیربکس آسیب دیده قابل تعمیر است؟

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

نشانه‌های آسیب گیربکس کدامند؟

1) صدای کوبیدن و ارتعاشات شدید از سراسر خودرو.

2) تعویض دنده سخت است.

3) دنده می‌لرزند.

4) صداهای خراش بزرگی را می‌شنوید که از زیر خودرو می‌آید.

این‌ها نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد شما با گیربکس مشکل دارید. اگر این علائم را دارید به این معنی است که باید برای تشخیص به گاراژ بروید. هزینه‌ها را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی تعیین.

هزینه‌ها چگونه تعیین می‌شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

همواره همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقی افتاده است. به عنوان یک تعمیرکار وقتی به گیربکس نگاه کنیم، به طور مستقیم به شما گفته می‌شود که مشکلات واقعا چه هستند و یک ارزیابی و قیمت صادقانه به شما باید ارائه شود. در ادامه بیشتر با معقوله تعمیر گیربکس سایپا شاهین ادامه خواهیم داد.

آدرس تعمیرگاه گیربکس خودرو شاهین

مهندس بیژن مرادی با سابقه 20ساله در حوضه تعمیرات گیربکس و راه اندازی مجموعه تعمیراتی به اسم گیربکس کار ایرانیان توانسته در تهران یکی از بهترین تعمیرگاه های تخصصی گیربکس اتوماتیک شناخته شود.

آدرس:تهران بلوار مرزداران شرقی، نرسیده به بزرگراه شیخ فضل الله نوری، مجتمع تعمیرگاهی شهرک آزمایش، پارکینگ شماره 3

برای مشاهده آدرس سایت در گوگل مپ »»» کلیک کنید

 

گیربکس کار ایرانیان

پذیرش آنلاین تعمیر گیربکس اتوماتیک

گیربکس کار ایرانیان برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود راه های ارتباط آنلاین را نیز فراهم نموده تا کاربران بتوانند بصورت آنلاین پذیرش شوند.

چرا آنلاین نوبت بگیریم؟

2تا مورد داریم اگر گیربکس خودرو را قصد دارید فوری تعمیر کنید چه بهتر که با این شماره تماس بگیرید(09128390325 | 09190783005) اما نوبت دهی آنلاین براساس لیست مشتریان بهترین زمانی که می توانید خودرو خود را بیاورید تعمیر کنید بهتون اعلام می کند.

  • ارائه خدمات تخصصی در محل و تعمیرگاه
  • مشاوره تخصصی رایگان قبل از اقدام به تعمیر
  • ارائه بهترین قیمت جهت تعمیرات گیربکس
  • برخورد خوب با مشتریان و حفاظت از حقوق مشتریان
  • استفاده از تجهیزات مدرن و منحصر به فرد

گارانتی

در گیربکس کار ایرانیان ، خدمات تعمیرات و کیفیت خدمات گارانتی می شود

مطلب پیشنهادی:تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس