تعمیر گیربکس رنو در تهران

تعمیر گیربکس رنو در تهران

تعمیر گیربکس رنو در تهران

خودروهای برند رنو، از جمله خودروهای اقتصادی و خوش قیمت این برند کره‌ای هستند. شرکت رنو (Renault)، همواره سعی در استفاده از بهترین و بروزترین قطعات در محصولات خود داشته که همین امر، ارزش خرید خودروهای رنو را بالا برده است. در بسیاری از خودروهای این شرکت، از گیربکس‌های 6 سرعته و در مدل‌های جدیدتر نیز از گیربکس‌های 8 سرعته استفاده می‌شود. تعمیر گیربکس رنو در تهران باید با توجه به مدل خودرو و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود. (تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان)

آدرس تعمیرگاه گیربکس رنو در تهران

تماس فوری 09128390325

تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو

خودروهای رنو مانند همیشه در ایران محبوب هستند، به ویژه به دلیل قابلیت ایمن بودن و سبک منحصر به فردشان. رنو یکی از پرطرفدارترین خودروها در بازار ایران است و یکی از ده خودروی برتر در سال 2018 بوده است که بیشترین خرید را داشته است! محبوب ترین خودروهای رنو در ایران (رنو کپچر، رنو تالیسمان، رنو مگان، رنو سیمبل، رنو ساندرو، رنو داستر و…) می باشد.

این خودروهای شیک به دلیل قابلیت اطمینان و تمرکز بر فناوری مدرن شناخته شده اند. علیرغم طراحی هوشمندانه آنها، آنها همچنان می توانند از مشکلات جدی، از جمله گیربکس آسیب دیده و سایر مشکلات رنج ببرند. در تعمیرگاه گیربکس کایر ایرانیان، ما می توانیم تعمیرات گیربکس اتوماتیک رنو را برای مقابله با هر مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید، ارائه دهیم.

ویژگی یک تعمیرگاه خوب در تهران

تعمیر گیربکس رنو در تهران

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

10 نشانه که ممکن است رنو شما به تعمیر گیربکس نیاز داشته باشد

آیا ماشین شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد؟ رفع مشکلات گیربکس به محض وقوع برای جلوگیری از آسیب دیدگی زیاد به وسیله نقلیه شما ضروری است. تعویض گیربکس ممکن است پرهزینه باشد، بنابراین انجام تعمیرات لازم قبل از موعد توصیه می شود. به علائم هشدار توجه کنید و با بررسی علائم زیر که به شما هشدار می دهند رنو شما نیاز به تعمیر گیربکس دارد، تعمیرات را سریع انجام دهید .

1. چراغ موتور را بررسی کنید

وقتی چراغ موتور روی داشبورد روشن می‌ماند، می‌تواند نشانه‌ای از وجود مشکل باشد. چراغ هشدار را نادیده نگیرید. در اسرع وقت وقت سرویس بگیرید تا وسیله نقلیه خود را با خدمات عیب یابی موتور بررسی کنید.

2. صداهای ناآشنا

اگر صدایی را می شنوید که با آن آشنا نیستید، مانند تق تق، وزوز یا ناله، می تواند انتقال شما باشد. بگذارید یک تکنسین رنو در مرکز خدمات ما بفهمد که چه چیزی باعث ایجاد صدا می شود.

3. صداها هنگام تعویض دنده

هنگامی که هنگام تعویض دنده صدای جیغ یا صدای عجیب می‌شنوید، این نشانه‌ای است که نشان می‌دهد ممکن است مشکلی در گیربکس شما وجود داشته باشد. نادیده گرفتن این صداها می تواند باعث آسیب بیشتر شود.

4. بوی عجیب

آیا احساس می کنید بوی سوختگی از ماشین شما می آید؟ این نشانه این است که چیزی درست کار نمی کند. ممکن است علت داغ شدن بیش از حد مایع انتقال شما باشد. مراجعه به سرویس رنو با یک تکنسین خبره می تواند به شما کمک کند تا بفهمید چه چیزی باعث ایجاد بو می شود.

5. نشت مایع

اگر رنو شما نشتی گیربکس داشته باشد، متوجه نقاط خیس زیر خودرو خود خواهید شد. اگر رنگ مایل به قرمز یا صورتی است و بوی شیرین یا قهوه ای تیره با بوی سوزش دارد، احتمالاً از انتقال شما ناشی می شود. نشت مایع گیربکس به گیربکس آسیب می رساند و می تواند منجر به آسیب های گسترده شود.

6. گرم شدن بیش از حد

مایع گیربکس گیربکس را در دمای مناسب نگه می دارد. اگر نشتی وجود داشته باشد یا مایع گیربکس کافی نباشد، باعث اصطکاک می شود و گیربکس بیش از حد گرم می شود. اگر بوی سوختگی مایع گیربکس را حس کردید، یا حتی بدتر از آن، دود مشاهده کردید، خودروی خود را سریعا بررسی کنید.

7. پاسخ آهسته

وقتی گیربکس شما هنگام تعویض دنده پاسخ نمی دهد و ماشین شما کند می شود، زمان رزرو سرویس فرا رسیده است.

8. تکان خوردن

هنگامی که دنده ها را تعویض می کنید و وسیله نقلیه شما تکان می خورد یا می لرزد، و صداهای خراش را می شنوید، این علامت هشدار دیگری است که ممکن است مشکلی در گیربکس وجود داشته باشد.

9. چرخ دنده های لغزنده

اگر وسیله نقلیه شما به خودی خود بین دنده ها بلغزد، خطرناک است و به موتور شما آسیب می رساند. وقتی متوجه می‌شوید که چرخ دنده‌ها لیز می‌خورند، نشان‌دهنده فرسودگی آن‌ها است. اگر این اتفاق افتاد فوراً سرویس خودکار را برنامه ریزی کنید!

10. عدم حرکت و تعویض دنده

اگر مشکل دارید یا نمی توانید دنده را تعویض کنید، نشانه این است که شما رنو مشکل گیربکس دارید که نیاز به بازرسی و تعمیر بیشتر دارد.

(تعمیر گیربکس رنو در تهران توسط متخصصین گیربکس کار ایرانیان)

سوالات متداول

تعمیر گیربکس رنو در تهران

چه زمانی روغن گیربکس را تعویض کنیم؟

برای زمان تعویض روغن گیربکس گیربکس های دستی معمولاً هر 30000 تا 50000 مایل (48000 تا 80000 کیلومتر) نیاز به تعویض روغن گیربکس دارند . گیربکس های اتوماتیک معمولاً فواصل تعویض روغن دنده بین 60000 تا 100000 مایل (96000 تا 160000 کیلومتر) دارند. بهتر است فیلتر روغن گیربکس خود را همزمان با روغن تعویض کنید.

ادامه مطلب »زمان تعویض روغن گیربکس«

آیا گیربکس اتوماتیک ارزش تعمیر دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

نشانه های خرابی گیربکس چیست؟

رنگ و شرایط روغن گیربکس – سطح روغن پایین – علائم نشت – گرمایش بیش از حد – لغزش گیربکس

چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم؟

راه های مختلفی برای افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک وجود دارد و آگر آنها را بدانید در دراز مدت شما را از انجام هزینه های هنگفت نجات می دهد. گیربکس اتوماتیک یکی از گرانترین اجزای یک خودرو است و به همین دلیل نحوه نگهداری از آنها بسیار اهمیت دارد. در ادامه این مطلب”چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم” همراه ما باشید.

هزینه های تعمیر گیربکس چگونه تعیین می شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

در زمستان چگونه از گیربکس مراقبت کنیم؟

شرایط زمستانی از نظر جغرافیایی متفاوت است، اما در اکثر مناطق کشور شرایط در ماه های زمستانی یکسان می باشد. نحوه برخورد شما با آن شرایط می تواند تاثیر چشمگیری در سلامت گیربکس داشته باشد. در ادامه این مطلب”خطرات زمستان برای گیربکس” به نکاتی می پردازیم که می تواند در سلامت گیربکس شما بسیار تاثیر گذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس