تعمیر گیربکس بی ام و در تهران

تعمیر گیربکس بی ام و در تهران

تعمیر گیربکس بی ام و در تهران

گیربکس کار ایرانیان با 20 سال سابقه تخصصی در تعمیرات گیربکس اتوماتیک خودرو های برند لوکس از جمله بی ام و، پورشه، مرسدس بنز آمادگی خدمات رسانی به شما عزیزان را دارد. (تعمیر گیربکس بی ام و در تهران)

آدرس تعمیرگاه گیربکس بی ام و در تهران

تماس فوری 09128390325

ما یک تعمیرگاه مستقل هستیم و در تامین گیربکس BMW، انجام تعمیرات گیربکس BMW، نصب گیربکس BMW و بازسازی گیربکس BMW از تعمیرگاه گیربکس BMW ما متخصص هستیم.

تعمیرات گیربکس اتوماتیک بی ام و

با توجه به کثرت خودروهای اتوماتیک خارجی، بدیهی است که مراکز تخصصی و غیرتخصصی زیادی در شهرهای مختلف تاسیس شوند که خدمات مربوط به تعمیر گیربکس بی ام و و دیگر خودروهای خارجی را ارائه دهند. تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان، یکی از مراکز تخصصی تعمیر گیربکس بی ام و در تهران است که با استفاده از جدیدترین تجهیزات و تکنسین‌های باتجربه و ماهر، خدمات خود را به شما هموطنان عزیز ارائه می‌دهد. در صورتی که گیربکس خودروی بی ام و شما دچار مشکل شده، می‌توانید با شماره تلفن — تماس گرفته و پس از دریافت مشاوره‌های لازم، قطعه را به تعمیرگاه منتقل کنید. برای دسترسی به تعمیرگاه گیربکس کار ایرانیان می‌توانید بین ساعات 8 صبح تا 9 شب به مرزداران، خیابان شیخ فضل الله نوری، خیابان شهرک ژاندارمری مراجعه کنید.

ویژگی یک تعمیرگاه خوب در تهران

 

برای اینکه از حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اطمینان حاصل کنیم باید به نکات زیر توجه کنید:

1-به تعمیرکاران اون مجموعه، دقت کنید آیا به دل بکار میدن… آیا به نکات ریز دقت می کنند… آیا از کاری که انجام میدهند مطمعا هستند…

2-ابزارت و محیط کار منظم و تمیز و دسته بندی شده باشد.

تعمیر گیربکس بی ام و در تهران

3-تعمیرگاه ایمنی کار را برای خود و خودرو رعایت کند. و از ابزارت تخصصی و صحیح استفاده کند.

4-تعمیرکا اون مجموعه به مشتری مشاورات لازم را میدهد

5-تعمیرگاه برای جلب رضایت و اعتماد مشتری از گارانتی استفاده می کند.

6-کا را در زمان وعده داده شده تحویل می دهد و اگر نیاز به زمان بیشتر داشته باشند با مشتری هماهنگ می کنند.

7-قطعات از کار افتاده را نگهداشته و در صورت لزوم برای اطمینان خاطر به مشتری نشان می دهند.

8-گزارش تعمیرات را برای مشتری می نوسند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW در تهران اگر آن را به نمایندگی ببرید می تواند بسیار گران تمام شود. ما یک تیم مجرب از متخصصان گیربکس داریم که می توانند گیربکس BMW شما را به سرعت و با قیمت مناسب تعمیر کنند. هنگامی که گیربکس معیوب می شود، نمی توانید وسیله نقلیه لوکس خود را رانندگی کنید و ما خدمات جمع آوری وسایل نقلیه ای را که نمی توانند با هزینه اضافی کمی رانندگی کنند ارائه می دهیم. هنگامی که وسیله نقلیه در امکانات ما قرار گرفت، یکی از 10 جایگاهی که به ما امکان می دهد زیر ماشین کار کنیم، به آن اختصاص داده می شود. تکنسین بسیار ماهر مشکل را ارزیابی کرده و گیربکس را برای بررسی بیشتر خارج می کند. هنگامی که مشکل را مشخص کردیم، می‌توانیم یک نقل قول ارائه کنیم و زمان تعمیر گیربکس را تخمین بزنیم.

نشانه‌های آسیب گیربکس بی ام و

1) صدای کوبیدن و ارتعاشات شدید از سراسر خودرو.

2) تعویض دنده سخت است.

3) دنده می‌لرزند.

4) صداهای خراش بزرگی را می‌شنوید که از زیر خودرو می‌آید.

این‌ها نشانه‌هایی هستند که نشان می‌دهد شما با گیربکس مشکل دارید. اگر این علائم را دارید به این معنی است که باید برای تشخیص به گاراژ بروید. هزینه‌ها را می‌توان بر اساس عوامل مختلفی تعیین.

هزینه‌ها تعمیر گیربکس بی ام و در تهران

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

همواره همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقی افتاده است. به عنوان یک تعمیرکار وقتی به گیربکس نگاه کنیم، به طور مستقیم به شما گفته می‌شود که مشکلات واقعا چه هستند و یک ارزیابی و قیمت صادقانه به شما باید ارائه شود. در ادامه بیشتر با معقوله تعمیر گیربکس رنو ادامه خواهیم داد.

هنگامی که در مورد گیربکس خودروهای گران قیمت آلمانی خود در تهران به کمک نیاز دارید، تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود. ما تمام ابزارهای لازم را برای حذف آسان و کارآمد گیربکس BMW بدون اتلاف وقت داریم. BMW یک خودروی لوکس با کارایی بالا است و برای کار روی آن به تکنسین های مجرب نیاز دارد. تکنسین های ما بیش از 40 سال تجربه ترکیبی در حذف، تعمیر و تعویض گیربکس های اتوماتیک و دستی دارند. زمانی که چرخ دنده ها به مرور زمان بر روی یکدیگر ساییده می شوند، گیربکس ها به طور موثر کار نمی کنند. هر خطای انتقال متفاوت است و برای شناسایی و رفع مشکل نیاز به تجربه و دانش دارد. دنده هایی که آسیب دیده اند با لوازم یدکی با کیفیت عالی تعویض می شوند و گیربکس تعمیر و نصب می شود. هنگامی که جعبه دنده را آزمایش کردیم، مطمئن می شویم که کل جعبه دنده یا درایو به درستی کار می کند.

تعمیر گیربکس اتوماتیک بی ام و در استاکپورت یک کار تخصصی می باشد.  امروز با گیربکس کار ایرانیان تماس بگیرید و به ما اجازه دهید گیربکس وسیله نقلیه شما را برای تعمیر گیربکس اتوماتیک BMW بررسی کنیم. اغلب اولین نشانه های مشکل صدای گیربکس خواهد بود. این را نادیده نگیرید زیرا نشان دهنده این است که چیزی اشتباه است. ممکن است بلبرینگ فرو بریزد و اگر آن را رها کنید ممکن است کل گیربکس را از دست بدهید.

سوالات متداول

تعمیر گیربکس بی ام و در تهران
تعمیر گیربکس بی ام و در تهران

 

چه زمانی روغن گیربکس را تعویض کنیم؟

برای زمان تعویض روغن گیربکس گیربکس های دستی معمولاً هر 30000 تا 50000 مایل (48000 تا 80000 کیلومتر) نیاز به تعویض روغن گیربکس دارند . گیربکس های اتوماتیک معمولاً فواصل تعویض روغن دنده بین 60000 تا 100000 مایل (96000 تا 160000 کیلومتر) دارند. بهتر است فیلتر روغن گیربکس خود را همزمان با روغن تعویض کنید.

ادامه مطلب »زمان تعویض روغن گیربکس«

آیا گیربکس اتوماتیک ارزش تعمیر دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

نشانه های خرابی گیربکس چیست؟

رنگ و شرایط روغن گیربکس – سطح روغن پایین – علائم نشت – گرمایش بیش از حد – لغزش گیربکس

چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم؟

راه های مختلفی برای افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک وجود دارد و آگر آنها را بدانید در دراز مدت شما را از انجام هزینه های هنگفت نجات می دهد. گیربکس اتوماتیک یکی از گرانترین اجزای یک خودرو است و به همین دلیل نحوه نگهداری از آنها بسیار اهمیت دارد. در ادامه این مطلب”چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم” همراه ما باشید.

هزینه های تعمیر گیربکس چگونه تعیین می شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

در زمستان چگونه از گیربکس مراقبت کنیم؟

شرایط زمستانی از نظر جغرافیایی متفاوت است، اما در اکثر مناطق کشور شرایط در ماه های زمستانی یکسان می باشد. نحوه برخورد شما با آن شرایط می تواند تاثیر چشمگیری در سلامت گیربکس داشته باشد. در ادامه این مطلب”خطرات زمستان برای گیربکس” به نکاتی می پردازیم که می تواند در سلامت گیربکس شما بسیار تاثیر گذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس