تعمیر گیربکس جک شاسی بلند

تعمیر گیربکس جک شاسی بلند

تعمیر گیربکس جک شاسی بلند

شرکت خودروسازی جک، یکی از برندهای محبوب و پرفروش خارجی در بازار ایران است که محصولات خوش قیمتی را روانه بازار کرده است. این شرکت چینی همواره سعی در تولید خودروهایی با قیمت پایین و بازدهی بالا است؛ از همین جهت، فروش بالایی در سرتاسر جهان دارد. تعمیر گیربکس جک شاسی بلند یکی از خدماتی است که در تعمیرگاه تخصصی گیربکس کار ایرانیان به شما ارائه می‌شود. در این مرکز می‌توانید از خدمات تعمیر گیربکس اتوماتیک جک بهرمند شوید.

آدرس تعمیرگاه گیربکس جک در تهران

تماس فوری 09128390325

تعمیر و سرویس گیربکس جک شاسی بلند توسط متخصصین

ما یک شرکت تخصصی دارای گواهینامه ISO برای تعمیر گیربکس های اتوماتیک و فروش قطعات یدکی هستیم .

دانش فنی و استفاده از فناوری‌های آینده‌نگر اساس موفقیت ما در تعمیر گیربکس‌های اتوماتیک و سرویس آن‌ها ، تعمیر مبدل‌های گشتاور ، سوپاپ‌ها و کیس‌های انتقال را تشکیل می‌دهد . ما در سراسر جهان در زمینه خرید و فروش قطعات یدکی فعال هستیم و با سازندگان خودروهای معروف همکاری می کنیم.

تعمیر گیربکس اتوماتیک جک شاسی بلند

در صورت آسیب جزئی به گیربکس اتوماتیک، تعمیرات سفارشی انجام می شود. هر تعمیر به صورت ساعتی انجام می شود و البته فقط قطعات آسیب دیده تعویض می شوند. فقط گیربکس های اتوماتیکی که به شدت کثیف نیستند قابل تعمیر هستند.

تعمیرات اساسی گیربکس اتوماتیک شامل یک سال گارانتی بدون محدودیت مسافت پیموده شده است.

آیا تعمیر گیربکس جک شاسی بلند هزینه زیادی دارد؟

خرابی گیربکس اتوماتیک خودروی شما می تواند هزینه زیادی را به همراه داشته باشد.
همه گاراژها در تعمیرات اساسی گیربکس تخصص ندارند و اغلب به جای تعمیرات اساسی گیربکس خراب، کل گیربکس اتوماتیک را جایگزین می کنند  . این به معنای هزینه های بالاتر است.

 

(تعمیر گیربکس جک در تهران توسط متخصصین گیربکس کار ایرانیان)

سوالات متداول

تعمیر گیربکس جک شاسی بلند

 

چه زمانی روغن گیربکس شاسی بلند را تعویض کنیم؟

برای زمان تعویض روغن گیربکس گیربکس های دستی معمولاً هر 30000 تا 50000 مایل (48000 تا 80000 کیلومتر) نیاز به تعویض روغن گیربکس دارند . گیربکس های اتوماتیک معمولاً فواصل تعویض روغن دنده بین 60000 تا 100000 مایل (96000 تا 160000 کیلومتر) دارند. بهتر است فیلتر روغن گیربکس خود را همزمان با روغن تعویض کنید.

ادامه مطلب »زمان تعویض روغن گیربکس«

آیا گیربکس اتوماتیک شاسی بلند ارزش تعمیر دارد؟

برای بسیاری، هزینه بازسازی قابل قبول است زیرا هنوز بسیار کمتر از آن چیزی است که صرف خرید یک ماشین جدید پرداخت می‌شود. بنابراین، از این نظر، مطمئناً تعمیر یک گیربکس ایراد‌دار به گونه‌ای سرمایه‌گذاری ارزشمند و گزینه قابل تامل است. در این صورت، اگر مکانیک معتمد شما پیشنهاد می‌کند که این بهترین کار است، نباید تعمیر گیربکس را رد کرد.

گیربکس‌ها قابل تعمیر هستند، بله! با این حال، تعیین هزینه به عوامل متعددی بستگی دارد. ابتدا به علائمی که نشان می‌دهد ممکن است گیربکس مشکل داشته باشید نگاهی بیندازیم. اگر وسیله نقلیه شما هر یک از موارد زیر را انجام می‌دهد به این معنی است که ممکن است با مشکل گیربکس مواجه شوید.

نشانه های خرابی گیربکس شاسی بلند چیست؟

رنگ و شرایط روغن گیربکس – سطح روغن پایین – علائم نشت – گرمایش بیش از حد – لغزش گیربکس

چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک شاسی بلند را افزایش دهیم؟

راه های مختلفی برای افزایش طول عمر گیربکس اتوماتیک وجود دارد و آگر آنها را بدانید در دراز مدت شما را از انجام هزینه های هنگفت نجات می دهد. گیربکس اتوماتیک یکی از گرانترین اجزای یک خودرو است و به همین دلیل نحوه نگهداری از آنها بسیار اهمیت دارد. در ادامه این مطلب”چگونه طول عمر گیربکس اتوماتیک را افزایش دهیم” همراه ما باشید.

هزینه های تعمیر گیربکس شاسی بلند چگونه تعیین می شود؟

1) مقدار آسیب به گیربکس

2) اینکه آیا اجزای داخل جعبه دنده قابل استفاده مجدد هستند؟

3) نیاز به گیربکس جدید

در زمستان چگونه از گیربکس مراقبت کنیم؟

شرایط زمستانی از نظر جغرافیایی متفاوت است، اما در اکثر مناطق کشور شرایط در ماه های زمستانی یکسان می باشد. نحوه برخورد شما با آن شرایط می تواند تاثیر چشمگیری در سلامت گیربکس داشته باشد. در ادامه این مطلب”خطرات زمستان برای گیربکس” به نکاتی می پردازیم که می تواند در سلامت گیربکس شما بسیار تاثیر گذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گیربکس کار ایرانیان

آدرس تعمیرگاه اصلی : جنب اتوبان همت غرب جنب پمپ بنزین پل شهدای کن - تعمیرگاه تخصصی گیربکس اتوماتیک گیربکس